Doğanın Renkleri: Linol Baskı

Pera Engelsiz

Bu atölyede, kökleriyle yeryüzüne, yapraklarıyla gökyüzüne uzanan ve her mevsim başka renklere bürünen ağaçlardan ilham alıyoruz. Bir ormanda yürüdüğümüzü hayal ediyor, gözümüzde canlanan ağaçları, akrilik boyalar ve kumaş üzerine baskı tekniğini kullanarak tasarlıyoruz.

17. İstanbul Bienali’ne yönelik olarak, eğitmen eşliğinde yapılan sergi turundan sonra özel gereksinimli öğrencilere yönelik gerçekleşen bu atölye, öğrencilerin el-göz koordinasyonunu ve küçük motor kabiliyetlerini geliştirmeyi amaçlıyor.

İİlişkili Sergi: 17. İstanbul Bienali
Eğitmen: Müge Isıgöllü Sedola
Süre: 75 dakika
Kontenjan: 10 kişi

Etkinlik ücretsizdir, rezervasyon gereklidir.

Etkinlik Pera Müzesi’nde (yüz yüze) gerçekleşecektir.

Detaylı bilgi: ogrenme@peramuzesi.org.tr

yükleniyor.. Yükleniyor...
yükleniyor... Yükleniyor...
yükleniyor.... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor . Yükleniyor...
yükleniyor .. Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...

İstanbul-Paris-İstanbul: Mario Prassinos

İstanbul-Paris-İstanbul: Mario Prassinos

Mario Prassinos, İstanbul’da doğdu. Detaya girmek gerekirse, 1916 yılında Rum kökenli sanatçı bir ailenin çocuğu olarak Pera’da dünyaya geldi. Doğduğu ev halen burada ve ayakta...

Giorgio de Chirico

Giorgio de Chirico

De Chirico, Mart 1910’da, annesi ve erkek kardeşiyle birlikte Floransa’ya taşındı. De Chirico, ilk metafizik resmini yaptı: Santa Croce Meydanı’ndan esinlediği Bir Güz Öğleden Sonrasının Muamması’nı. 

Jean-Léon Gérôme: Değişim Çağında Kültürel Etkileşimler

Jean-Léon Gérôme: Değişim Çağında Kültürel Etkileşimler

Jean-Léon Gérôme, 19. yüzyıl ikinci yarısının en tanınmış sanatçıları arasında yer alır. Akademik resmin en ateşli savunucularından olan Gérôme, İzlenimcilik gibi modern akımlara karşı kişisel bir savaş yürütmüştür. Yaşamının son dönemlerinde, karşı çıktığı akımların yükselişiyle eski popülerliğini kaybetmeye başlasa da 20. yüzyılda da pek çok başka akademik ressam gibi unutulup gitmemiştir.