Kilden Fincan Tasarımı

Okul Grupları
Ortaokul

Yüz Yüze

Suna ve İnan Kıraç Vakfı Kütahya Çini ve Seramikleri Koleksiyonu’ndan, Kahve Molası sergisini rehber eşliğinde gezen öğrenciler, kahve kültürü ve seramiklerin renkli dünyasını keşfediyor. Ardından kil hamuru kullanarak temel seramik yöntemlerini öğrenen öğrenciler, kili yoğurup şekillendiriyor ve diledikleri renklerde boyayarak tasarımlarını tamamlıyor.

Hafta İçi Yüz Yüze Öğrenme Programı
Perşembe
10.30-12.00
13.30-15.00

İlişkili Sergi: Kahve Molası

Özel okulların rehberli tur ve atölye çalışmasına kişi başı katılım bedeli: 75 TL
Devlet okulları için rehberli tur ve atölye çalışması ücretsizdir.

En az 10 en fazla 30 kişilik grupların oluşması ve rezervasyon gereklidir.

yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...

Giacometti Paris’te

Giacometti Paris’te

Serginin ikinci bölümü Alberto Giacometti’nin 1922-1935 arasında, Post-Kübist sanatçılar ve Gerçeküstücü akımla ilişkisi, Paris’te yaptığı önemli bir heykel grubu, Paris’teki ilk yıllarını ve dönemin sanat sahnesinde oynadığı belirleyici rolü açığa vuruyor.

Giacometti ve İnsan Figürü

Giacometti ve İnsan Figürü

Alberto Giacometti sergisinin ikinci bölümü, büyük yapıtlarla birlikte çoğunluğu 1950-1960 yılları arasında gerçekleştirilmiş, sanatçının dünya algısını geliştirdiği ve gerçeği olduğu gibi değil de gördüğü gibi yansıttığı olgunluk dönemi yapıtlarını ele alıyordu. 

Giacometti’nin Son Yapıtları

Giacometti’nin Son Yapıtları

Ölümünden önceki yıl, 1965 yılında, Alberto Giacometti New York, Museum of Modern Art’ta, Londra, Tate Gallery’de ve Danimarka, Louisiana Museum of Art’ta büyük başarı kazanan üç kapsamlı retrospektif sergi için çağrılır.