Renklerin Keşfi (Anaokulu)

Okul Grupları

Gökkuşağında kaç renk olduğunu biliyor musun? Peki renklerin birbirine karıştığında bambaşka renkler oluşturduğunu hiç düşünmüş müydün? Atölye çalışmamızda, sulu boya ve alüminyum folyo kullanarak eğlenceli desenler oluşturuyoruz. Alüminyum folyo üzerinde dağılan, genişleyen, ve birleşerek birbirine karışan renklerle yaratıcı tasarımlarımızı oluşturuyoruz. Atölyede hayal gücümüzü ve yaratıcılığımızı kullanıyor, el-göz koordinasyonumuzu ve ince motor yeteneklerimizi geliştiriyoruz.

Malzemeler
Alüminyum folyo
Sulu boya
Su kabı
Sulu boya fırçası
Karbonat

Hafta İçi Çevrimiçi Öğrenme Programı
Salı, Çarşamba, Perşembe, Cuma

10:00-10:30
10:45-11:15
11:30-12:00 

Özel okulların Çevrimiçi Rehberli Tur ve Atölye Çalışmasına kişi başı katılım bedeli: 6 TL
Devlet okulları için Çevrimiçi Rehberli Tur ve Atölye Çalışması bedelsizdir. 

En az 10 en fazla 60 kişilik grupların oluşması ve rezervasyon gereklidir. Rezervasyonun onaylanmasının ardından atölye linki sadece kayıtta kullanılan e-posta adresine iletilmektedir.

İlişkili Sergi: Kristal Berraklığı

yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...

Giacometti: Erken Dönem Yapıtları

Giacometti: Erken Dönem Yapıtları

Gençlik dönemi yapıtlarına ayrılan ilk bölümde, az bilinen bir dizi resim üstünden, babası, İsviçreli Art-İzlenimci ressam Giovanni Giacometti’nin etkisi ve genç sanatçının gelişimindeki rolü ortaya koyuyor.

Giacometti Paris’te

Giacometti Paris’te

Serginin ikinci bölümü Alberto Giacometti’nin 1922-1935 arasında, Post-Kübist sanatçılar ve Gerçeküstücü akımla ilişkisi, Paris’te yaptığı önemli bir heykel grubu, Paris’teki ilk yıllarını ve dönemin sanat sahnesinde oynadığı belirleyici rolü açığa vuruyor.

Giacometti ve İnsan Figürü

Giacometti ve İnsan Figürü

Alberto Giacometti sergisinin ikinci bölümü, büyük yapıtlarla birlikte çoğunluğu 1950-1960 yılları arasında gerçekleştirilmiş, sanatçının dünya algısını geliştirdiği ve gerçeği olduğu gibi değil de gördüğü gibi yansıttığı olgunluk dönemi yapıtlarını ele alıyordu.