"Tam Yerinden: İstanbul’a Panoramik Bakışın Tarihi" Yüz Yüze Sergi Turu

Öğretmenler

Tam Yerinden: İstanbul’a Panoramik Bakışın Tarihi sergisini rehberli tur ile gezen öğretmenler, sergideki eserler hakkında bilgi ediniyor. Sergi kapsamında panorama formu ve temsil biçiminin Osmanlı dünyasında ve Avrupa’daki dolaşımını, resim, baskı ve fotoğraf dışında, efemera ve arşiv belgelerinin de dahil olduğu geniş çeşitlilikte bir malzeme seçkisi üzerinden okuyan öğretmenler, ayrıca, öğrencilerine sergiyi verimli gezdirebilme yolları ve farklı yaş gruplarına yönelik etkinlikler keşfetme imkanı yakalıyor. 

Süre: 40 dakika
İlişkili Sergi: Tam Yerinden: İstanbul’a Panoramik Bakışın Tarihi

Etkinlik Pera Müzesi’nde (yüz yüze) gerçekleşecektir. En az 5 en fazla 20 kişilik gruplar halinde rezervasyon yapılması gerekmektedir, bireysel rezervasyon kabul edilmemektedir.

Detaylı bilgi ve rezervasyon için:ogrenme@peramuzesi.org.tr
E-bültene kaydolmak için tıklayınız.

yükleniyor.. Yükleniyor...
yükleniyor... Yükleniyor...
yükleniyor.... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...

Gece Yarısı Korku Hikâyeleri: Son Sefer <br> Galip Dursun

Gece Yarısı Korku Hikâyeleri: Son Sefer
Galip Dursun

Biraz önce, yolcu salonunda vapurun hareketini beklerken aklıma bir oyun geldi. Küçükken evde, buradan epey uzakta ve geçmişte kalmış ülkemde oynadığımız, nasıl oynadığımızı bile hatırlayamadığım bir oyun. Vapura binmek için bekleyen kalabalığın arasında kendimi olduğumdan bin kat daha yalnız hissettiren cinsten. 

Hayatının Bir Yerinde Yolu İstanbul’dan Geçmiş Altı Büyük Sanatçı

Hayatının Bir Yerinde Yolu İstanbul’dan Geçmiş Altı Büyük Sanatçı

Pera Müzesi Blog, N’olmuş? işbirliğiyle hazırlanan yazı dizisi devam ediyor. Kendilerini; “Bilindik N’olmuş? sorusunu her gün yeniden soruyor, karşımıza çıkan sayısız beklenmedik cevabı sizlerle paylaşıyoruz.

Heykele Geçiş

Heykele Geçiş

Manolo Valdés’in resimleri, maddesel bir mevcudiyet arayışındayken, bu arayış onun heykellerinde daha da belirgindir. Her geçen yıl, bu alanda daha üretken hale gelir. Günümüzde heykel, sanatçının zamanının ve çabalarının büyük bir bölümünü kapsıyor.