36-42, 26-45: Türkiye Kısaları

Karpuz Cenneti
Gülistan Acet, Türkiye ,14’

Dilsiz
Adar Bozbay, Türkiye, 12’

Kefenin Cebi
Sevgi Çoban, Türkiye, 19’

7 Lira
Ahmet Mert Yavuz, 13’

Toplam süre: 58’

TISFEST<br>Teen International Shorts Festival

Kosmos

TISFEST<br>Teen International Shorts Festival

Benim Çocuğum TEst

TISFEST<br>Teen International Shorts Festival

Yüksek Gerilim
Haute Tension

TISFEST<br>Teen International Shorts Festival

Staterror

TISFEST<br>Teen International Shorts Festival

Yakın Plan

TISFEST<br>Teen International Shorts Festival

Generation Z

TISFEST<br>Teen International Shorts Festival

Krimi

TISFEST<br>Teen International Shorts Festival

36-42, 26-45: Türkiye Kısaları

TISFEST<br>Teen International Shorts Festival

Çok Çok Uzak Bir Galakside

TISFEST<br>Teen International Shorts Festival

Queer Shorts

TISFEST<br>Teen International Shorts Festival

Şimdi Neredeler?

Çıplak Kadından Çıplak Tene

Çıplak Kadından Çıplak Tene

Üryan, Çıplak, Nü: Türk Resminde Bir Modernleşme Öyküsü sergisi kapsamında, Cumhuriyet Gazetesi yazarı, Marmara ve Yeditepe Üniversitesi Öğretim Görevlisi Nazlı Pektaş’ın, serginin küratörü Ahu Antmen ile yaptığı ve kısa hali Cumhuriyet Gazetesi’nde yayınlanan röportajın tamamını paylaşıyoruz.

Aşk ve Müzikte Ölümüne Sadakat

Aşk ve Müzikte Ölümüne Sadakat

Bu Bir Aşk Şarkısı Değil sergisi proje yöneticileri Fatma Çolakoğlu ve Ulya Soley, Nick Hornby’nin edebiyat ve müziğin yollarını kesiştiren etkileyici hikâyesi Ölümüne Sadakat’i anlatıyor! 

Geleceği Hatırlamak

Geleceği Hatırlamak

Bir koleksiyona veya arşive bakarak gelecek nasıl kurgulanabilir? Seramiğin dayanıklı yapısı onu hayal edebildiğimiz zamanın sonuna dek kalıcı kıldığından geleceğin nasıl hatırlanabileceğini bir seramik koleksiyonu aracılığıyla düşünmek zihin açıcı olabilir. Sergi kapsamında üretilen eserler, geçmişe dair önemli ipuçları taşıyan bir koleksiyonu taze bir perspektifle ele alma ve geleceği hatırlamaya dair bir adım atma potansiyeli taşıyor.