Yönetmen: Alex Moy
2019, 2', diyalogsuz

Zor zamanlarda geçen bir kişisel gelişim hikayesi olan Atıl, Akıntı, ataletin huzursuzluğu içindeki bir öznenin izini süren soyut bir animasyondur.



Evde Tek Başına<br> Online Kısa Film Seçkisi

Oh Willy…

Evde Tek Başına<br> Online Kısa Film Seçkisi

Üst

Evde Tek Başına<br> Online Kısa Film Seçkisi

Balık Havuzu

Evde Tek Başına<br> Online Kısa Film Seçkisi

Merkür

Evde Tek Başına<br> Online Kısa Film Seçkisi

Hoşgeldin Lenin

Evde Tek Başına<br> Online Kısa Film Seçkisi

Carlotta'nın Yüzü

Evde Tek Başına<br> Online Kısa Film Seçkisi

Atıl, Akıntı

Charlotte Wells’ten Bir Not

Charlotte Wells’ten Bir Not

Hafıza güvenilmesi güç bir şeydir: ayrıntılar belirsizleşir ve öngörülemez bir hâl alır. Hatırlamak için gayret ettikçe daha az şey görürsünüz. Kendisini durmadan çürüten bir hafızanın anısı... Son zamanlarda kendimi, duyguların daha dirençli olduğu noktasında ikna etmeye çalışırken buluyorum; ne var ki bu, epey zor bir iş.

Çıplak Kadından Çıplak Tene

Çıplak Kadından Çıplak Tene

Üryan, Çıplak, Nü: Türk Resminde Bir Modernleşme Öyküsü sergisi kapsamında, Cumhuriyet Gazetesi yazarı, Marmara ve Yeditepe Üniversitesi Öğretim Görevlisi Nazlı Pektaş’ın, serginin küratörü Ahu Antmen ile yaptığı ve kısa hali Cumhuriyet Gazetesi’nde yayınlanan röportajın tamamını paylaşıyoruz.

Geleceği Hatırlamak

Geleceği Hatırlamak

Bir koleksiyona veya arşive bakarak gelecek nasıl kurgulanabilir? Seramiğin dayanıklı yapısı onu hayal edebildiğimiz zamanın sonuna dek kalıcı kıldığından geleceğin nasıl hatırlanabileceğini bir seramik koleksiyonu aracılığıyla düşünmek zihin açıcı olabilir. Sergi kapsamında üretilen eserler, geçmişe dair önemli ipuçları taşıyan bir koleksiyonu taze bir perspektifle ele alma ve geleceği hatırlamaya dair bir adım atma potansiyeli taşıyor.