Baskıyla Parlak Desenler (İlkokul)

Okul Grupları
İlkokul

Doğada bulunan bazı taşların çok değerli olduğunu biliyor musun? Göz alıcı renk ve parlaklıklarıyla bu taşlar ne için kullanılıyor olabilir? Sanatçı Kıymet Daştan’ın CD’leri eriterek yaptığı, 15 yapay taştan oluşan eserini inceliyoruz. Atölye çalışmamızda, doğada farklı renk ve şekillerde bulunan doğal taş ve kristallerin soyut desenlerinden ilhamla, sulu boya ve streç film kullanarak desen çalışmamızı oluşturuyoruz. Atölyede hayal gücümüzü ve yaratıcılığımızı kullanıyor, el-göz koordinasyonumuzu geliştiriyoruz. 

Malzemeler
Kağıt
Streç film
Sulu boya
Su kabı
Sulu boya fırçası

Hafta İçi Çevrimiçi Öğrenme Programı
Salı, Çarşamba, Perşembe, Cuma

10:00-10:30
10:45-11:15
11:30-12:00 

Özel okulların Çevrimiçi Rehberli Tur ve Atölye Çalışmasına kişi başı katılım bedeli: 6 TL
Devlet okulları için Çevrimiçi Rehberli Tur ve Atölye Çalışması bedelsizdir. 

En az 10 en fazla 60 kişilik grupların oluşması ve rezervasyon gereklidir. Rezervasyonun onaylanmasının ardından atölye linki sadece kayıtta kullanılan e-posta adresine iletilmektedir.

İlişkili Sergi: Kristal Berraklığı

yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...

İstanbul-Paris-İstanbul: Mario Prassinos

İstanbul-Paris-İstanbul: Mario Prassinos

Mario Prassinos, İstanbul’da doğdu. Detaya girmek gerekirse, 1916 yılında Rum kökenli sanatçı bir ailenin çocuğu olarak Pera’da dünyaya geldi. Doğduğu ev halen burada ve ayakta...

Giorgio de Chirico

Giorgio de Chirico

De Chirico, Mart 1910’da, annesi ve erkek kardeşiyle birlikte Floransa’ya taşındı. De Chirico, ilk metafizik resmini yaptı: Santa Croce Meydanı’ndan esinlediği Bir Güz Öğleden Sonrasının Muamması’nı. 

Jean-Léon Gérôme: Değişim Çağında Kültürel Etkileşimler

Jean-Léon Gérôme: Değişim Çağında Kültürel Etkileşimler

Jean-Léon Gérôme, 19. yüzyıl ikinci yarısının en tanınmış sanatçıları arasında yer alır. Akademik resmin en ateşli savunucularından olan Gérôme, İzlenimcilik gibi modern akımlara karşı kişisel bir savaş yürütmüştür. Yaşamının son dönemlerinde, karşı çıktığı akımların yükselişiyle eski popülerliğini kaybetmeye başlasa da 20. yüzyılda da pek çok başka akademik ressam gibi unutulup gitmemiştir.