Ekolojik Ayak İzim

Okul Grupları
Ortaokul

Bir kumsalda ya da ormanda yürüdüğümüzde ardımızda bıraktığımız en belirgin iz nedir? Daha önce ekolojik ayak izi, su ayak izi ve karbon ayak izi kavramlarını duymuş muydun? 17. İstanbul Bienali’nin sürdürülebilirlik, iklim değişikliği, ekoloji ve insanın doğal çevre üzerindeki etkisi temalarından yola çıktığımız bu atölyede gezegen üzerindeki etkimizi ölçmek için kullanılan ekolojik ayak izimiz ve bu izi küçültme yöntemleri üzerine sohbet ediyoruz. Resim kağıtlarımızı, katlama tekniği kullanarak hareketli hale getiriyor, ekolojik ayak izin kavramını akılda kalıcı bir şekilde görselleştiriyoruz.

Malzemeler
Resim kağıdı
Renkli boyalar

İlişkili Sergi: 17. İstanbul Bienali

Hafta İçi Çevrimiçi Öğrenme Programı
Perşembe, Cuma
10:00-10:30
10:45-11:15
11:30-12:00 

Çevrimiçi Rehberli Tur ve Atölye Çalışması bedelsizdir.  En az 10 en fazla 60 kişilik grupların oluşması ve rezervasyon gereklidir. Rezervasyonun onaylanmasının ardından atölye linki sadece kayıtta kullanılan e-posta adresine iletilmektedir.

​​Etkinlik sonunda katılımcılara e-posta aracılığıyla katılımcı belgesi gönderilecektir.

Zoom Meeting uygulaması üzerinden gerçekleşecek etkinlikte, rehber eşliğinde yapılan çevrimiçi sergi turundan sonra, sergiye yönelik atölye çalışması yapılacaktır. Atölyede kullanılacak malzemeler katılımcının kendisi tarafından temin edilecektir.

Detaylı bilgi: ogrenme@peramuzesi.org.tr

yükleniyor.. Yükleniyor...
yükleniyor... Yükleniyor...
yükleniyor.... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor . Yükleniyor...
yükleniyor .. Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...

Modernite  Moderni İnşa Etmek / Moderni Yeniden Biçimlendirmek

Modernite Moderni İnşa Etmek / Moderni Yeniden Biçimlendirmek

Bir koleksiyonun en az dört kuşak boyunca aktarılması gerektiğine inanan ve bunu bir bayrak yarışına benzeten Nahit Kabakcı’nın 1980’lerden itibaren oluşturmaya başladığı Huma Kabakcı Koleksiyonu Türkiye’de, bilinçli ve sürekliliği olan az sayıdaki koleksiyondan biri.

Yüz Yüze

Yüz Yüze

Bir koleksiyonun en az dört kuşak boyunca aktarılması gerektiğine inanan ve bunu bir bayrak yarışına benzeten Nahit Kabakcı’nın 1980’lerden itibaren oluşturmaya başladığı Huma Kabakcı Koleksiyonu Türkiye’de, bilinçli ve sürekliliği olan az sayıdaki koleksiyondan biri.

Coğrafya

Coğrafya

Sergi, “Balkanlar” olarak bilinen bölge ülkelerinden farklı kuşaklardan sanatçı ve sanatçı gruplarına odaklanıyor ve bölgenin kaçınılmaz olarak akla gelen siyasi çağrışımları göz önünde bulundurulmaksızın bir doğa olayı üzerinden biçimleniyor.