Huzurevleri için "İstanbul’da Bu Ne Bizantinizm!" Çevrimiçi Sergi Turu

Pera Yetişkin

“İstanbul’da Bu Ne Bizantinizm!” sergisini dijital ortamda rehberli tur ile 3 boyutlu olarak gezen huzurevi sakinleri refakatçileri eşliğinde sergideki seçilmiş eserler hakkında bilgi ediniyor. Demans ve Alzheimer hastalarına yönelik hazırlanan, bilişsel olarak uyarıcı bir aktivite olan çevrimiçi turlarda katılımcılar, sanatı zevkle ve ilgiyle keşfetme olanağı buluyor. 

İlişkili Sergi: “İstanbul’da Bu Ne Bizantinizm!”: Popüler Kültürde Bizans

Süre: 30 dakika
Kontenjan: 10 kişi 

Katılım ücretsizdir, rezervasyon gereklidir. Etkinlik Zoom Meeting uygulaması üzerinden gerçekleşecektir.

Çevrimiçi rehberli tur ve atölye rezervasyon detayları için lütfen iletişime geçiniz.

Detaylı bilgi: ogrenme@peramuzesi.org.tr

yükleniyor.. Yükleniyor...
yükleniyor... Yükleniyor...
yükleniyor.... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...

Cindy Sherman Bana Bak!

Cindy Sherman Bana Bak!

Bana Bak! “la Caixa” Çağdaş Sanat Koleksiyonu’ndan Portreler ve Diğer Kurmacalar sergimizle ilgili paylaşımlarımıza devam ediyoruz. Yazımız serginin “Kimliğe İlişkin Uzlaşımlar” başlıklı bölümünde yer alan sanatçı Cindy Sherman hakkında!

Janine Antoni Bana Bak!

Janine Antoni Bana Bak!

Janine Antoni, 1990’larda, kimlik inşası meselesine odaklanmaya başladı. Yala ve Sabunla isimli yapıtını, klasik heykel geleneğine uygun olarak, doğrudan kendi bedeninden aldığı kalıptan yola çıkarak yaptı. Bu büstleri sıra dışı kılan ise, sabun ve çikolata gibi tüketim maddelerinden yapılmış olmaları.

Jean-Michel Basquiat Bana Bak!

Jean-Michel Basquiat Bana Bak!

New York sokaklarında hicivli graffitilerinin belirlemeye başladığı 1977’den 1988’deki zamansız ölümüne kadar Jean-Michel Basquiat neo-ekspresyonizm çizgisinde son derece etkili yapıtlar üretti. Bütün çalışmalarında olduğu gibi, şematik fırça darbeleriyle yapılmış bu kara maske de sanat, edebiyat, popüler kültür ve Karayip geleneğine birçok gönderme barındırıyor.