Huzurevleri için "İstanbul’da Bu Ne Bizantinizm!" Çevrimiçi Sergi Turu

Pera Yetişkin

“İstanbul’da Bu Ne Bizantinizm!” sergisini dijital ortamda rehberli tur ile 3 boyutlu olarak gezen huzurevi sakinleri refakatçileri eşliğinde sergideki seçilmiş eserler hakkında bilgi ediniyor. Demans ve Alzheimer hastalarına yönelik hazırlanan, bilişsel olarak uyarıcı bir aktivite olan çevrimiçi turlarda katılımcılar, sanatı zevkle ve ilgiyle keşfetme olanağı buluyor. 

İlişkili Sergi: “İstanbul’da Bu Ne Bizantinizm!”: Popüler Kültürde Bizans

Süre: 30 dakika
Kontenjan: 10 kişi 

Katılım ücretsizdir, rezervasyon gereklidir. Etkinlik Zoom Meeting uygulaması üzerinden gerçekleşecektir.

Çevrimiçi rehberli tur ve atölye rezervasyon detayları için lütfen iletişime geçiniz.

Detaylı bilgi: ogrenme@peramuzesi.org.tr

yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...

İstanbul-Paris-İstanbul: Mario Prassinos

İstanbul-Paris-İstanbul: Mario Prassinos

Mario Prassinos, İstanbul’da doğdu. Detaya girmek gerekirse, 1916 yılında Rum kökenli sanatçı bir ailenin çocuğu olarak Pera’da dünyaya geldi. Doğduğu ev halen burada ve ayakta...

Giorgio de Chirico

Giorgio de Chirico

De Chirico, Mart 1910’da, annesi ve erkek kardeşiyle birlikte Floransa’ya taşındı. De Chirico, ilk metafizik resmini yaptı: Santa Croce Meydanı’ndan esinlediği Bir Güz Öğleden Sonrasının Muamması’nı. 

Jean-Léon Gérôme: Değişim Çağında Kültürel Etkileşimler

Jean-Léon Gérôme: Değişim Çağında Kültürel Etkileşimler

Jean-Léon Gérôme, 19. yüzyıl ikinci yarısının en tanınmış sanatçıları arasında yer alır. Akademik resmin en ateşli savunucularından olan Gérôme, İzlenimcilik gibi modern akımlara karşı kişisel bir savaş yürütmüştür. Yaşamının son dönemlerinde, karşı çıktığı akımların yükselişiyle eski popülerliğini kaybetmeye başlasa da 20. yüzyılda da pek çok başka akademik ressam gibi unutulup gitmemiştir.