Kumaş Üzerine Ahşap Baskı

Pera Engelsiz

Bu atölyede öğrenciler, Gelecek Hatıraları sergisine yönelik, eğitmen eşliğinde yapılan sergi turundan sonra ahşap kalıplar ile baskı yapıyor. Öğrenciler, Kütahya Çini ve Seramikleri Koleksiyonu’nda bulunan objelerden ilhamla, ahşap kalıplardaki çini motiflerini diledikleri renklerde boyayarak kumaş üzerine uyguluyor. Atölye, öğrencilerin duygusal ve sosyal gelişimlerini desteklerken estetik duyguları ve sanatsal yeteneklerini geliştirmeyi amaçlıyor.

İlişkili Sergi: Gelecek Hatıraları
Eğitmen: Müge Isıgöllü Sedola
Süre: 75 dakika
Kontenjan: 10 kişi

Etkinlik ücretsizdir, rezervasyon gereklidir.
Etkinlik Pera Müzesi’nde (yüz yüze) gerçekleşecektir.

Detaylı bilgi ve rezervasyon için: ogrenme@peramuzesi.org.tr

yükleniyor.. Yükleniyor...
yükleniyor... Yükleniyor...
yükleniyor.... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...

Giacometti: Erken Dönem Yapıtları

Giacometti: Erken Dönem Yapıtları

Gençlik dönemi yapıtlarına ayrılan ilk bölümde, az bilinen bir dizi resim üstünden, babası, İsviçreli Art-İzlenimci ressam Giovanni Giacometti’nin etkisi ve genç sanatçının gelişimindeki rolü ortaya koyuyor.

Giacometti Paris’te

Giacometti Paris’te

Serginin ikinci bölümü Alberto Giacometti’nin 1922-1935 arasında, Post-Kübist sanatçılar ve Gerçeküstücü akımla ilişkisi, Paris’te yaptığı önemli bir heykel grubu, Paris’teki ilk yıllarını ve dönemin sanat sahnesinde oynadığı belirleyici rolü açığa vuruyor.

Giacometti ve İnsan Figürü

Giacometti ve İnsan Figürü

Alberto Giacometti sergisinin ikinci bölümü, büyük yapıtlarla birlikte çoğunluğu 1950-1960 yılları arasında gerçekleştirilmiş, sanatçının dünya algısını geliştirdiği ve gerçeği olduğu gibi değil de gördüğü gibi yansıttığı olgunluk dönemi yapıtlarını ele alıyordu.