Manzaranın Kolajı

Pera Engelsiz

Bu atölyede öğrenciler, Tam Yerinden sergisine yönelik, eğitmen eşliğinde yapılan sergi turundan sonra renkli dergi ve gazete sayfalarından yırttıkları parçaları bir araya getirerek manzaralar yaratıyor. Atölye, öğrencilerin motor gelişimlerini ve odaklanma yeteneğini geliştirirken dikkat sürelerini uzatmayı amaçlıyor.

İlişkili Sergi: Tam Yerinden: İstanbul’a Panoramik Bakışın Tarihi
Eğitmen: Müge Isıgöllü Sedola
Süre: 75 dakika
Kontenjan: 10 kişi 

Etkinlik ücretsizdir, rezervasyon gereklidir.
Etkinlik Pera Müzesi’nde (yüz yüze) gerçekleşecektir. 

Detaylı bilgi ve rezervasyon için: ogrenme@peramuzesi.org.tr

yükleniyor.. Yükleniyor...
yükleniyor... Yükleniyor...
yükleniyor.... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...

İstanbul-Paris-İstanbul: Mario Prassinos

İstanbul-Paris-İstanbul: Mario Prassinos

Mario Prassinos, İstanbul’da doğdu. Detaya girmek gerekirse, 1916 yılında Rum kökenli sanatçı bir ailenin çocuğu olarak Pera’da dünyaya geldi. Doğduğu ev halen burada ve ayakta...

Giorgio de Chirico

Giorgio de Chirico

De Chirico, Mart 1910’da, annesi ve erkek kardeşiyle birlikte Floransa’ya taşındı. De Chirico, ilk metafizik resmini yaptı: Santa Croce Meydanı’ndan esinlediği Bir Güz Öğleden Sonrasının Muamması’nı. 

Jean-Léon Gérôme: Değişim Çağında Kültürel Etkileşimler

Jean-Léon Gérôme: Değişim Çağında Kültürel Etkileşimler

Jean-Léon Gérôme, 19. yüzyıl ikinci yarısının en tanınmış sanatçıları arasında yer alır. Akademik resmin en ateşli savunucularından olan Gérôme, İzlenimcilik gibi modern akımlara karşı kişisel bir savaş yürütmüştür. Yaşamının son dönemlerinde, karşı çıktığı akımların yükselişiyle eski popülerliğini kaybetmeye başlasa da 20. yüzyılda da pek çok başka akademik ressam gibi unutulup gitmemiştir.