Pera’dan Uzaktaki Yakınlara

Pera Çocuk
7-8 Yaş

  • 24 Nisan 2022 / 10.30

Pera Müzesi Öğrenme Programları ve Çağdaş Drama Derneği iş birliğiyle, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı çevrimiçi yaratıcı drama atölyeleriyle kutluyoruz. İnsanlar geçmişten bu yana iletişim için hangi araçları kullandı? İletişim araçlarıyla kurulan süreç bizi sosyalleşmeye mi, yalnızlığa mı ulaştırıyor? Kitlesel iletişim araçları yaşantımızı ne yönde etkiliyor? Okuduklarımız mı, dinlediklerimiz mi, yoksa gördüklerimiz mi bizi daha çok etkiliyor?  Kendi iletişim aracınızı tasarlasanız neye benzerdi? Bu atölye kapsamında sergideki resimler ve görseller aracılığıyla iletişim araçları arasında ilişki kuruyor, geçmişten bugüne kullanılan iletişim araçlarını öğrenmeyi amaçlıyoruz. 

İlişkili Sergi: Ve Şimdi İyi Haberler 

Eğitmen: Çağdaş Drama Derneği Gönüllüleri
Yaş: 7-8
Kontenjan: 20 kişi
Süre: 70 dakika 

Malzemeler
Renkli Kalemler
Makas
Yapıştırıcı
Oyun Hamuru
A4 Kağıt (2 Adet) 

Etkinlik ücretsizdir, rezervasyon gereklidir.
Atölyede kullanılacak malzemeler katılımcının kendisi tarafından temin edilecektir.
Katılımcılara e-posta aracılığıyla katılımcı belgesi gönderilecektir. Zoom Meeting uygulaması üzerinden gerçekleşecek etkinlikte, rehber eşliğinde yapılan 3 boyutlu çevrimiçi sergi turundan sonra, sergiye yönelik atölye çalışması yapılacaktır.

Detaylı bilgi: ogrenme@peramuzesi.org.tr


iş birliğiyle

Kontenjanımız dolmuştur, ilginize teşekkür ederiz.

yükleniyor.. Yükleniyor...
yükleniyor... Yükleniyor...
yükleniyor.... Yükleniyor...
Yükleniyor ...

Bir Fotoğrafçı Biyografisi Pascal Sebah

Bir Fotoğrafçı Biyografisi Pascal Sebah

1857’de Beyoğlu Postacılar Caddesi’nde “El Chark Societe Photograhic” adlı bir stüdyo açan levanten kökenli Pascal Sébah, 1860 yılında fotoğraf tekniğini iyi bilen ve bu alanda Paris’te çalışmalar yapmış A. Laroche adında bir Fransızla birlikte çalışmalarını sürdürmek üzere Rus Elçiliği’nin bitişiğindeki stüdyosuna taşınır...

#MisafirYazılar Veri Girişi: Sevgi ve Korku Üzerine

#MisafirYazılar Veri Girişi: Sevgi ve Korku Üzerine

Bilgisayarları beni kızdıran, güldüren dostlarım gibi görüyorum. Bu yüzden Behar’ın koca bir salonda dans ederek temizlik yapan robotlarını görünce, hem ıssız bir odada yalnız kaldıklarını görüp üzüldüm, hem de neşeyle dans etmelerinden keyiflerinin yerine olduğunu hissedip sevindim.

Gece Yarısı Hikâyeleri: COGITO <br> Tevfik Uyar

Gece Yarısı Hikâyeleri: COGITO
Tevfik Uyar

Duruşma salonunun büyük bir mekan olacağını hayal etmişti. Hiç de öyle değildi. Kendi evinin salonu kadar bir yerin bir tarafını biraz yükseltip, üzerine yüksek bir kürsü yerleştirmişlerdi.