Sonsuz Manzaram

Okul Grupları
Anaokulu

Çevrimiçi

Tam Yerinden sergisini çevrimiçi sergi turu ile deneyimleyen öğrenciler, İstanbul’un panoramik  manzaralarını keşfediyor. Atölye çalışmasında öğrenciler sergiden ilhamla, pastel boya, keçeli kalem ve kuru boyalar kullanarak geniş açılı dünya manzaralarını resmediyor.

Malzemeler
Resim kağıdı
Kurşun kalem
Çeşitli boyalar 

Hafta İçi Çevrimiçi Öğrenme Programı
Cuma
10.00-10.30
10.45-11.15
11.30-12.00

İlişkili Sergi: Tam Yerinden: İstanbul’a Panoramik Bakışın Tarihi

Özel okulların çevrimiçi rehberli tur ve atölye çalışmasına kişi başı katılım bedeli: 50 TL
Devlet okulları için çevrimiçi rehberli tur ve atölye çalışması bedelsizdir.

En az 10 en fazla 60 kişilik grupların oluşması ve rezervasyon gereklidir. Rezervasyonun onaylanmasının ardından atölye linki sadece kayıtta kullanılan e-posta adresine iletilmektedir. 

Detaylı bilgi için: ogrenme@peramuzesi.org.tr

yükleniyor.. Yükleniyor...
yükleniyor... Yükleniyor...
yükleniyor.... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...

Ressamların Gözünden Osmanlı’da Kadın Giyimi

Ressamların Gözünden Osmanlı’da Kadın Giyimi

Yabancılara kapalı bir dünya olduğundan Harem’deki kadınların yaşantısı batılı ressamların ve sanat tüketicisinin en çok ilgisini çeken konulardan olmuştur. 

Ressamların Gözünden Osmanlı’da Müzik ve Eğlence

Ressamların Gözünden Osmanlı’da Müzik ve Eğlence

Batılı ressamların Osmanlı konulu iç mekanda geçen gündelik yaşam resimlerine baktığımızda müzikli eğlenceler yaşama dair önemli bir detay olarak dikkat çeker. Bazen de tek figürlü resimlerde sadece müzik yapan kadınlar betimlenmiştir. 

Venedik balyosunun Topkapı Sarayı’na kabulü

Venedik balyosunun Topkapı Sarayı’na kabulü

1699’dan 1737’deki ölümüne kadar İstanbul’da yaşayan Valenciennes’li ressam Jean-Baptiste Vanmour’un eserleri arasında Avrupalı elçilerin kabul törenlerini betimleyen seriler özel bir yere sahiptir.