Zamane İstanbulları Çevrimiçi Sergi Turu

Öğretmenler

Zamane İstanbulları sergisini çevrimiçi rehberli tur ile üç boyutlu olarak gezen öğretmenler sergideki eserler hakkında bilgi ediniyor ve sergi kapsamında üretim tarzları ve kentle kurdukları farklı ilişkiler çerçevesinde İstanbul’da yaşayan 11 fotoğrafçının bir bütün olarak sergilenmemiş yakın tarihli çalışmalarını ve İstanbul’un bugününe yönelik katmanlı ve yenilikçi bir bakış sunan eserlerini inceliyorlar. Katılımcılar öğrencilerine sergiyi verimli şekilde gezdirebilme yolları ve farklı yaş gruplarına yönelik etkinlikleri keşfediyor.

Süre: 40 dakika

İlişkili Sergi: Zamane İstanbulları

Zoom Meeting uygulaması üzerinden gerçekleşecek etkinlik ücretsizdir. Etkinlik sonunda katılımcılara e-posta aracılığıyla katılımcı belgesi gönderilecektir.

En az 10 en fazla 80 kişilik grupların oluşması ve rezervasyon gerekmektedir.

Detaylı bilgi ve rezervasyon için: ogrenme@peramuzesi.org.tr

E-bültene kaydolmak için tıklayınız.

yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...

Giacometti: Erken Dönem Yapıtları

Giacometti: Erken Dönem Yapıtları

Gençlik dönemi yapıtlarına ayrılan ilk bölümde, az bilinen bir dizi resim üstünden, babası, İsviçreli Art-İzlenimci ressam Giovanni Giacometti’nin etkisi ve genç sanatçının gelişimindeki rolü ortaya koyuyor.

Giacometti Paris’te

Giacometti Paris’te

Serginin ikinci bölümü Alberto Giacometti’nin 1922-1935 arasında, Post-Kübist sanatçılar ve Gerçeküstücü akımla ilişkisi, Paris’te yaptığı önemli bir heykel grubu, Paris’teki ilk yıllarını ve dönemin sanat sahnesinde oynadığı belirleyici rolü açığa vuruyor.

Giacometti ve İnsan Figürü

Giacometti ve İnsan Figürü

Alberto Giacometti sergisinin ikinci bölümü, büyük yapıtlarla birlikte çoğunluğu 1950-1960 yılları arasında gerçekleştirilmiş, sanatçının dünya algısını geliştirdiği ve gerçeği olduğu gibi değil de gördüğü gibi yansıttığı olgunluk dönemi yapıtlarını ele alıyordu.