Connecting the Dots

Atölyeler
Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi

6 Ağustos - 22 Eylül 2013

Pera Müzesi, kuruluşundan itibaren geleneksel olarak düzenlediği genç sergiler kapsamında Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi iş birliği ile, Fakülte tarafından gerçekleştirilen 6. Uluslararası Öğrenci Trienali’nin atölye çalışmalarına yer verdi.

Haziran 2013 tarihinde İstanbul’da gerçekleştirilen 6. Uluslararası Öğrenci Trienali, üniversite düzeyinde sanat ve tasarım eğitimi veren kurumlarla iletişime katkı sağlamak amacıyla düzenlendi.

Dünyadan sanat ve tasarım öğrencilerini, farklı disiplinlerden teorisyen ve araştırmacıları bir araya getiren Trienal kapsamında sergi, sempozyum, atölye çalışmaları ve kısa film gösterimleri gerçekleştirildi.

Pera Müzesi’nde yer alan atölye çalışmalarından oluşan sergide, Connecting the Dots başlığı çerçevesinde, 38 atölyenin 13’ünde üretilmiş işlerden bir seçki yer aldı.

sergi salonu boya sponsoru

Connecting the Dots

Connecting the Dots

İlki 1997 yılında düzenlenen Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Uluslararası Öğrenci Trienali, 60’a yakın ülkeden sanat ve tasarım alanında eğitim veren kurumu İstanbul’da buluşturarak...

Video

Venedik balyosunun Topkapı Sarayı’na kabulü

Venedik balyosunun Topkapı Sarayı’na kabulü

1699’dan 1737’deki ölümüne kadar İstanbul’da yaşayan Valenciennes’li ressam Jean-Baptiste Vanmour’un eserleri arasında Avrupalı elçilerin kabul törenlerini betimleyen seriler özel bir yere sahiptir. 

Janine Antoni Bana Bak!

Janine Antoni Bana Bak!

Janine Antoni, 1990’larda, kimlik inşası meselesine odaklanmaya başladı. Yala ve Sabunla isimli yapıtını, klasik heykel geleneğine uygun olarak, doğrudan kendi bedeninden aldığı kalıptan yola çıkarak yaptı. Bu büstleri sıra dışı kılan ise, sabun ve çikolata gibi tüketim maddelerinden yapılmış olmaları.

Bir Fotoğrafçı Biyografisi Pascal Sebah

Bir Fotoğrafçı Biyografisi Pascal Sebah

1857’de Beyoğlu Postacılar Caddesi’nde “El Chark Societe Photograhic” adlı bir stüdyo açan levanten kökenli Pascal Sébah, 1860 yılında fotoğraf tekniğini iyi bilen ve bu alanda Paris’te çalışmalar yapmış A. Laroche adında bir Fransızla birlikte çalışmalarını sürdürmek üzere Rus Elçiliği’nin bitişiğindeki stüdyosuna taşınır...