Connecting the Dots

Atölyeler
Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi

6 Ağustos - 22 Eylül 2013

Pera Müzesi, kuruluşundan itibaren geleneksel olarak düzenlediği genç sergiler kapsamında Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi iş birliği ile, Fakülte tarafından gerçekleştirilen 6. Uluslararası Öğrenci Trienali’nin atölye çalışmalarına yer verdi.

Haziran 2013 tarihinde İstanbul’da gerçekleştirilen 6. Uluslararası Öğrenci Trienali, üniversite düzeyinde sanat ve tasarım eğitimi veren kurumlarla iletişime katkı sağlamak amacıyla düzenlendi.

Dünyadan sanat ve tasarım öğrencilerini, farklı disiplinlerden teorisyen ve araştırmacıları bir araya getiren Trienal kapsamında sergi, sempozyum, atölye çalışmaları ve kısa film gösterimleri gerçekleştirildi.

Pera Müzesi’nde yer alan atölye çalışmalarından oluşan sergide, Connecting the Dots başlığı çerçevesinde, 38 atölyenin 13’ünde üretilmiş işlerden bir seçki yer aldı.

sergi salonu boya sponsoru

Connecting the Dots

Connecting the Dots

İlki 1997 yılında düzenlenen Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Uluslararası Öğrenci Trienali, 60’a yakın ülkeden sanat ve tasarım alanında eğitim veren kurumu İstanbul’da buluşturarak...

Video

Gece Yarısı Hikâyeleri: Kırmızı Buton

Gece Yarısı Hikâyeleri: Kırmızı Buton

Pera Müzesi Blog’un Fantazya ve Bilimkurgu Sanatları Derneği (FABISAD) iş birliğiyle sunduğu “Gece Yarısı Hikayeleri”, bu kez de “Tekno-Distopya” serisiyle devam ediyor! FABİSAD üyesi yazarların Pera Müzesi’nin Katherine Behar: Veri Girişi sergisindeki eserlerden ilhamla yazdıkları hikâyeler sergi boyunca yayınlanacak!

Deniz Sefası

Deniz Sefası

Pera Müzesi ve İstanbul Araştırmaları Enstitüsü, İstanbul’da Deniz Sefası: Deniz Hamamından Plaja Nostalji sergisi ile İstanbul kent tarihinin sosyokültürel yapısına plaj kavramı üzerinden ışık tutuyor. 

Geleceğin Resmi Nasıl Bir Şey Olabilir?

Geleceğin Resmi Nasıl Bir Şey Olabilir?

Geleceğin resminin amacı ne olacaktır? Şiirin, müziğin ve felsefenin amacı neyse o. Daha önce bilinmeyen duyumlar yaşatmak.