}

Adına Aşk Dediler Ama Gerçekten Aşk Mıydı?

Yönetmen: Charan Singh
2020, 8’ 35’’, Hintçe; Türkçe altyazılı 

Hayatını ve çalışmalarını Yeni Delhi ve Londra'da sürdüren Charan Singh'in sanatsal çalışmaları, Hindistan'daki HIV/AIDS çalışmaları ve topluluk aktivizmine ilişkin önemli bilgiler taşıyor. Adına Aşk Dediler Ama Gerçekten Aşk Mıydı?, Hindistan’daki lubunyaların hayatından kesitler sunuyor. Halk sağlığı kampanyalarıyla bir “risk grubuna” indirgenen ve Batı'nın cinsiyet ve cinsellik kavramlarıyla yanlış kalıplara sokulan ana karakterler, gerçek hayatlar yaşıyor ve kendi tatmin olma ve aşk arayışlarıyla benzersiz dünyalarda boy gösteriyorlar.

Buradayım! <br> Yayılımlar

Sağlık Bakanlığı

Buradayım! <br> Yayılımlar

Bu Doğru; Zak, Yaşamı ve Sonrası

Buradayım! <br> Yayılımlar

Kadınlardaki Görünmezlik Sendromu

Buradayım! <br> Yayılımlar

Kendime Dikkat Ediyorum

Buradayım! <br> Yayılımlar

Adına Aşk Dediler Ama Gerçekten Aşk Mıydı?

Buradayım! <br> Yayılımlar

Amaç Bulmak

Mostar’ın 8 Sorununa 8 GIF

Mostar’ın 8 Sorununa 8 GIF

Pera Müzesi Blog, N’olmuş? işbirliğiyle yeni bir yazı dizisine başlıyor. “Bilindik N’olmuş? sorusunu her gün yeniden soruyor, karşımıza çıkan sayısız beklenmedik cevabı sizlerle paylaşıyoruz.

Haliç

Haliç

Batılı ressamların İstanbul’u konu alan resimleri söz konusu olduğunda Haliç çok özel bir yere ve öneme sahiptir. Topkapı Sarayı ve anıtsal yapıların yer aldığı Tarihi Yarımada’yla, batılıların konakladığı, yabancı elçiliklerin yer aldığı Galata’yı birbirinden ayıran bu su kütlesi, geçişimli bir sınır gibidir adeta. 

Mersad Berber Eserlerinde At Figürü

Mersad Berber Eserlerinde At Figürü

Mersad Berber (1940-2012), Bosna-Hersek ve Yugoslav sanatının 20. yüzyılın ikinci yarısındaki en önemli temsilcilerinden biridir. İfade gücü ve eşsiz yeteneği sayesinde yerel sanat çevresini çağdaş Avrupa ve dünya sanatının bir parçası haline getiren Berber, Bosna-Hersek’in çağdaş kültür tarihinde son derece dinamik bir döneminde yaşamıştır.