Tufan

  • 16 Kasım 2018 / 19.00
  • 21 Kasım 2018 / 19.00

Yönetmen: Guy Nattiv
Oyuncular: Ronit Elkabetz, Tzahi Grad, Michael Moshonov, Yoav Rotman
İsrail, Kanada, Almanya, Fransa, 2011, 98', renkli
İbranice; Türkçe altyazılı

Yoni’nin hayatında her şey çok karışıktır. Neredeyse 13 yaşında, akıllı bir çocuktur ancak fiziksel olarak gelişmemiştir. Sınıf arkadaşlarının alaylarına hedef olmakta, evdeyse anne babası neredeyse birbirleriyle hiç konuşmamaktadırlar. Bu yetmezmiş gibi bir de Bar Mitzvah töreninin hemen öncesinde 17 yaşındaki otistik ağabeyi Tomer kaldığı tesisden eve döner. Gizli sırlar gün ışığına çıkar ve Yoni’nin Bar Mitzvah’ında ele alacağı Tevrat bölümü -Nuh ve Tufan- adeta ailenin kırılgan ve donuk yapısını tarif eden bir metafora dönüşür.

Bu filmin gösterimleri ücretsizdir. Rezervasyon alınmamaktadır.

Sınırların Ötesi: Ronit Elkabetz

Ak Büyü

Sınırların Ötesi: Ronit Elkabetz

Geç Evlilik

Sınırların Ötesi: Ronit Elkabetz

Or (Hazinem)

Sınırların Ötesi: Ronit Elkabetz

Eş Edinmek

Sınırların Ötesi: Ronit Elkabetz

Bandonun Ziyareti

Sınırların Ötesi: Ronit Elkabetz

7 Gün

Sınırların Ötesi: Ronit Elkabetz

Yafa

Sınırların Ötesi: Ronit Elkabetz

Tufan

Sınırların Ötesi: Ronit Elkabetz

Viviane Amsalem’in Boşanma Davası

Tufan

İdeoloji

İdeoloji

Sergi, “Balkanlar” olarak bilinen bölge ülkelerinden farklı kuşaklardan sanatçı ve sanatçı gruplarına odaklanıyor ve bölgenin kaçınılmaz olarak akla gelen siyasi çağrışımları göz önünde bulundurulmaksızın bir doğa olayı üzerinden biçimleniyor.

Büyük Birader’i Çiftdüşünüyoruz! 1984′ten 11 Alıntı

Büyük Birader’i Çiftdüşünüyoruz! 1984′ten 11 Alıntı

Çiftdüşün Çiftgörü sergimiz George Orwell’ın 1984 romanında kullandığı “Çiftdüşün” kavramına bir göndermeyle isim buldu ve aralarında Tracey Emin, Marcel Dzama, Anselm Kiefer, Bruce Nauman, Raymond Pettibon ve Thomas Ruff gibi isimlerin yanı sıra Türk sanatçıların da yer aldığı seçki, çoğulcu düşünmenin izini sanat eserleri üzerinden sürdü.

Akışkan Rego

Akışkan Rego

Her ne kadar Rego, geç de olsa, çağının öncü feministlerinden biri olarak kabul edilmişse de, cinsel akışkanlığı ele alışıyla ilgili çok az şey yazılmıştır. Hatta çizim ve resimlerindeki sado-mazoşist akım, partiarka ile sömürülen kadın arasındaki klasik çatışmanın bir okuması olarak anlaşılmıştır. Türkiye ve Almanya’daki ilk müze sergileri, Rego’nun toplumsal cinsiyet ve kimlik hakkında sanıldığının çok ötesinde akışkan bir anlayışa sahip olduğunu gösteriyor.