Çizgi Hikayeler: Yaratıcı Yazma

Öğretmenler

  • 15 Şubat 2022 / 19.30

Bu atölye çalışmasında farklı disiplinlerdeki öğretmenlerle, öğrencilere farklı bakış açıları kazandıracak, yaratıcı düşünmeyi arttıracak ve öğrencileri motive edecek yaratıcı yazma etkinliklerini keşfedeceğiz. Öğretmenlerle, sergide yer alan eserler hakkında bilgi ediniyor, çizgi romanlardan ilhamla yaratıcı yazma çalışmaları gerçekleştiriyoruz. Atölyede önce “Yaratıcı yazma çalışması neden önemli?”, “Yaratıcı yazma öğretilebilir mi?”, “Derste nasıl kullanabiliriz?” sorularını katılımcılarla birlikte cevaplıyoruz. Ardından farklı yaratıcı yazma etkinliklerini deneyimliyoruz. Atölyenin sonunda katılımcılarla, sınıfta öğrencileriyle uygulayabilecekleri etkinlik fikirleri üzerine bilgi paylaşımı yapıyoruz.

İlişkili Sergi: “İstanbul’da Bu Ne Bizantinizm!”: Popüler Kültürde Bizans

Malzemeler
Kağıt
Kalem 

Eğitmen: Eva Büyüksimkeşyan
Kontenjan: 50 kişi
Süre: 90 dakika  

“İstanbul’da Bu Ne Bizantinizm!”: Popüler Kültürde Bizans sergisine yönelik Öğretmen Rehber Kitapçığı'na ulaşmak için tıklayınız.

Etkinlik sonunda katılımcılara e-posta aracılığıyla katılımcı belgesi gönderilecektir. Zoom Meeting uygulaması üzerinden gerçekleşecek etkinlikte, rehber eşliğinde yapılan çevrimiçi sergi turundan sonra, sergiye yönelik atölye çalışması yapılacaktır.
Katılımcıları görmek ve kişiye özgü yönergeler verebilmek amacıyla kameranızın ve mikrofonunuzun açık olması gerekmektedir. Kayıt olan her katılımcı bunu kabul etmiş sayılır.
Etkinlik ücretsizdir, rezervasyon gerekmektedir.

Detaylı bilgi: ogrenme@peramuzesi.org.tr

Eva Büyüksimkeşyan Hakkında

Dream2Edu (Düşünce Dükkanı)’nın kurucusu olan Eva Büyüksimkeşyan, 1989 Marmara Üniversitesi İngiliz Dili ve Eğitimi bölümünden mezun oldu. Halen Bilgi Üniversitesi Hazırlık Bölümünde çalışıyor. 2009’dan bu yana teknolojiyi hem sınıfında etkin bir biçimde kullanıyor, hem de teknolojinin derslere entegrasyonu hakkında yapılan çeşitli yurt içi ve yurt dışı konferans ve workshoplara konuşmacı olarak katılıyor. 2010 yılında meslek yaşamında yeni bir kapı aralayıp, öğretmen eğitmeni olmak için BritishSide, Yorkshire’da English Language Training ve daha sonra Sabancı Üniversitesi’nin düzenlediği SLTEP kurslarına katıldı. İngilizce dil eğitimi, dijital araçların sınıfta kullanımlarını anlattığı 2009’dan bu yana düzenli güncellediği A Journey in TEFL (www.evasimkesyan.com) isimli bir bloğu var.

Kontenjanımız dolmuştur, ilginize teşekkür ederiz.

yükleniyor.. Yükleniyor...
yükleniyor... Yükleniyor...
yükleniyor.... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...

Video Sanatının Öncü İsmi Nam June Paik

Video Sanatının Öncü İsmi Nam June Paik

Nam June Paik video sanatının öncülerinden biriydi (1932- 2006). Warhol ile Nameth’in, rock, film ve performansı birleştiren saykodelik happening’lerle deneysel çalışmalar yaptığı sıralarda video sanatının öncüleri Nam June Paik, Stephen Beck, Eric Siegel ve Steina Vasulka’nın aynı konularda deneyler yapmış olması ilginçtir.

Kartpostal Çıplakları

Kartpostal Çıplakları

Çıplaklığın seyirlik halleri, Osmanlı’nın dünyasına resimlerden önce kartpostallarda ulaşır. 1890’lardan itibaren ve özellikle 1910’larda, II. Meşrutiyet’in ilanından sonraki yıllara rastlayan dönemde elden ele, kentten kente dolaştığı anlaşılmaktadır.

Büyük Birader’i Çiftdüşünüyoruz! 1984′ten 11 Alıntı

Büyük Birader’i Çiftdüşünüyoruz! 1984′ten 11 Alıntı

Çiftdüşün Çiftgörü sergimiz George Orwell’ın 1984 romanında kullandığı “Çiftdüşün” kavramına bir göndermeyle isim buldu ve aralarında Tracey Emin, Marcel Dzama, Anselm Kiefer, Bruce Nauman, Raymond Pettibon ve Thomas Ruff gibi isimlerin yanı sıra Türk sanatçıların da yer aldığı seçki, çoğulcu düşünmenin izini sanat eserleri üzerinden sürdü.