Eğlenceli Kumsal

Okul Grupları
Ortaokul

Yüz Yüze

Sanatçı Paula Rego’nun müzede sergilenen “Kumsalda” adlı rengarenk tablosundan ilham aldığımız bu atölyede öğrenciler, rehberli sergi turu ile sanatçının canlı ve oyunbaz figürlerle dolu eserlerini keşfediyor. Ardından katlama, kesme ve yapıştırma tekniklerini ve çeşitli boyaları kullanarak hayal ettikleri eğlenceli yaz gününü resim kağıtlarına yansıtıyorlar.

Hafta İçi Yüz Yüze Öğrenme Programı
Perşembe 
10:30-12:00
13:30-15:00 

İlişkili Sergi: Paula Rego: Hikâyelerin Hikâyesi

Özel okulların rehberli tur ve atölye çalışmasına kişi başı katılım bedeli: 75 TL

Devlet okulları için Rehberli Tur ve Atölye Çalışması bedelsizdir.

En az 10 en fazla 30 kişilik grupların oluşması ve rezervasyon gereklidir.

Rezervasyon formunu doldurmak için buraya tıklayınız.

yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...

Heykele Geçiş

Heykele Geçiş

Manolo Valdés’in resimleri, maddesel bir mevcudiyet arayışındayken, bu arayış onun heykellerinde daha da belirgindir. Her geçen yıl, bu alanda daha üretken hale gelir. Günümüzde heykel, sanatçının zamanının ve çabalarının büyük bir bölümünü kapsıyor.

Louis Isadore Kahn (1901-1974)

Louis Isadore Kahn (1901-1974)

Louis I. Kahn, 1901 yılında, tüm yaşamını geçireceği, çalışacağı, âşık olacağı ve yaşama veda edeceği Philadelphia’dan uzakta, Rusya’nın Pärnu kentinde Yahudi bir aileye doğar. Beş yaşındayken ailesiyle birlikte Amerika’ya göç ederler.

Bir Fotoğrafçı Biyografisi Ali Sami Aközer

Bir Fotoğrafçı Biyografisi Ali Sami Aközer

1866’da Rusçuk’ta dünyaya gelen Ali Sami, ailesiyle İstanbul’a taşınır. Üsküdar – Beylerbeyi kütüğüne kayıtlı olduğundan Üsküdarlı Ali Sami olarak bilinir.