Her Kızın Bir Günlüğü Olsaydı

Yönetmen: Sadie Benning
ABD, 1990, 8', siyah-beyaz, İngilizce; Türkçe altyazılı

PixelVision kamerasını kendine ve odasına tutan Benning, bir yandan kimlik arayışını bir yandan lezbiyen bir kadın olarak saygı duyulma ihtiyacını anlatıyor. Bazen itirafçı bazen de suçlayıcı bir role bürünen kamerası, kendini önyargılar arasında hapsolmuş hisseden Benning’in kızgınlığını yansıtıyor.

Sadie Benning: Direniş Günlükleri

İçerde Yaşam

Sadie Benning: Direniş Günlükleri

Her Kızın Bir Günlüğü Olsaydı

Sadie Benning: Direniş Günlükleri

Kız Gücü

Sadie Benning: Direniş Günlükleri

Aşk Değildi

Sadie Benning: Direniş Günlükleri

Judy Sahneleri

Sadie Benning: Direniş Günlükleri

Almanca Şarkı

Heykele Geçiş

Heykele Geçiş

Manolo Valdés’in resimleri, maddesel bir mevcudiyet arayışındayken, bu arayış onun heykellerinde daha da belirgindir. Her geçen yıl, bu alanda daha üretken hale gelir. Günümüzde heykel, sanatçının zamanının ve çabalarının büyük bir bölümünü kapsıyor.

Yılbaşının Öteki Yüzü: <br> Pera Film'den Alternatif Yılbaşı İzleme Listesi

Yılbaşının Öteki Yüzü:
Pera Film'den Alternatif Yılbaşı İzleme Listesi

Pera Film yeni yıl yaklaşırken, Hollywood'un zamansız klasiklerinden modern sinemanın unutulmaz örneklerine uzanan 10 filmlik bir alternatif izleme listesi sunuyor.

Çıplak Kadından Çıplak Tene

Çıplak Kadından Çıplak Tene

Üryan, Çıplak, Nü: Türk Resminde Bir Modernleşme Öyküsü sergisi kapsamında, Cumhuriyet Gazetesi yazarı, Marmara ve Yeditepe Üniversitesi Öğretim Görevlisi Nazlı Pektaş’ın, serginin küratörü Ahu Antmen ile yaptığı ve kısa hali Cumhuriyet Gazetesi’nde yayınlanan röportajın tamamını paylaşıyoruz.