Yönetmen: Sadie Benning
ABD, 1992, 15', siyah-beyaz, İngilizce; Türkçe altyazılı 

Bikini Kill grubunun müzikleri kullanılarak yapılan Kız Gücü’nde, 1990’larda radikal bir kız olmanın ne demek olduğu gürültücü bir şekilde gösteriliyor. Okul, aile ve kadın olmaya dair klişelere meydan okuyan Benning, özgürleşme yolunda ilerlerken, Matt Dillon’u örnek aldığı ve tek başına maceralar yaşamak için okulu kırdığı günleri anlatıyor. Radikal “riot grrrl” hareketinden esinlenilen bu eserde, genç kadınlara dayatılan roller alt üst ediliyor; geleneksel eylemsizlik ve kibar itaatkarlık, radikal bağımsızlık ve birey tarafından belirlenen cinsel kimlik ile değiştiriliyor.

Sadie Benning: Direniş Günlükleri

İçerde Yaşam

Sadie Benning: Direniş Günlükleri

Her Kızın Bir Günlüğü Olsaydı

Sadie Benning: Direniş Günlükleri

Kız Gücü

Sadie Benning: Direniş Günlükleri

Aşk Değildi

Sadie Benning: Direniş Günlükleri

Judy Sahneleri

Sadie Benning: Direniş Günlükleri

Almanca Şarkı

Andy Warhol’un Deneme Çekimleri

Andy Warhol’un Deneme Çekimleri

1963 ile 1966 yılları arasında Andy Warhol, New York sanat çevresinden çeşitli kişilerin film portreleri üzerinde çalıştı. 

Heykele Geçiş

Heykele Geçiş

Manolo Valdés’in resimleri, maddesel bir mevcudiyet arayışındayken, bu arayış onun heykellerinde daha da belirgindir. Her geçen yıl, bu alanda daha üretken hale gelir. Günümüzde heykel, sanatçının zamanının ve çabalarının büyük bir bölümünü kapsıyor.

Rineke Dijkstra Bana Bak!

Rineke Dijkstra Bana Bak!

“Portre insanlık durumunun dışından ve de içinden bahseder, bir kişinin fiziği kadar psikolojisini de yansıtır –ya da yansıtmalıdır.”