Polonya Deneysel Canlandırma Sineması 2

  • 12 Nisan 2014 / 13.30
  • 13 Nisan 2014 / 11.00

  • Tatlı Ritimler / 1965 / Yön. Kazimierz Urbański / 6’
  • Kaderini Kendi Elime Almak / 1971 / Yön. Katarzyna Latałło / 6’
  • Replika / 1975 / Yön. Kazimierz Bendkowski / 9’
  • Yeni Kitap / 1975 / Yön. Zbigniew Rybczyński / 10’
  • Ay duramıyorum! / 1975 / Yön. Zbigniew Rybczyński / 10’
  • Portre / 1977 / Yön. Stanisław Lenartowicz / 8’
  • Ölü Gölge / 1980 / Yön. Andrzej Klimowski / 10’
  • Çizgi / 1981 / Yön. Grzegorz Rogala / 7’
  • İlk Film / 1981 / Yön. Józef Piwkowski / 10’
  • Blok / 1982 / Yön. Hieronim Neumann / 9’
  • Kırpık / 1984 / Yön. Jerzy Kucia / 10’
  • Videodisk / 1986 / Yön. Maciej Ćwiek / 4’
  • Zoopraxiscope / 2005 / Yön. Hieronim Neumann / 12’

Toplam Süre 108’
(*) işareti ile belirlenen seanslar filmin yönetmeni, yapımcısı veya oyuncusunun katılımıyla yapılacaktır.

33. İstanbul Film Festivali<br> Polonya Deneysel Canlandırma Sineması

Polonya Deneysel Canlandırma Sineması 1

33. İstanbul Film Festivali<br> Polonya Deneysel Canlandırma Sineması

Polonya Deneysel Canlandırma Sineması 2

33. İstanbul Film Festivali<br> Polonya Deneysel Canlandırma Sineması

Polonya Deneysel Canlandırma Sineması 3

33. İstanbul Film Festivali<br> Polonya Deneysel Canlandırma Sineması

Söyleşi: Polonya Canlandırma Sineması

Bir Dönüm Noktası Olarak “Yılbaşı”: <br>Pera Film'den Alternatif Yılbaşı İzleme Listesi

Bir Dönüm Noktası Olarak “Yılbaşı”:
Pera Film'den Alternatif Yılbaşı İzleme Listesi

Yeni yıl, sadece takvimdeki bir değişiklikten ibaret değil. Geçmişin ağırlığının hissedildiği bazen de geleceğin belirsizliğiyle yüzleşildiği bir dönüm noktası olabilir. Pera Film bu yılbaşında, beyazperdenin umut, pişmanlık, nostalji ve yeni başlangıçlar etrafında şekillenen hikâyelerine odaklanıyor.

Sergey Parajanov Anlatıyor

Sergey Parajanov Anlatıyor

“Olabilecek en kötü hapishane koşullarıyla karşılaştığımda, bir seçim yapmak zorunda olduğumu anladım: ya dibe vuracaktım ya da bir sanatçı olacaktım.”

“Sönüp gitmektense yanıp kül olmak daha iyidir”

“Sönüp gitmektense yanıp kül olmak daha iyidir”

1962’de fluxus hareketinin önde gelen üyelerinden Philip Corner, Piano Activities (Piyano Etkinlikleri) başlıklı bir performans sırasında yaptıklarıyla ciddi müzik çevrelerinde büyük olay yaratmıştı.