Polonya Deneysel Canlandırma Sineması 3

  • 12 Nisan 2014 / 16.00
  • 13 Nisan 2014 / 13.30

  • Plaj / 1964 / Yön. Edward Sturlis / 7’
  • Copyright by Film Polski MCWLXXVI / 1976 / Yön. Piotr Szulkin / 3’
  • Güneş: Kamera Olmayan Bir Film / 1977 / Yön. Julian Antonisz / 3’
  • Gözlerimizi Kapayınca Ne Görürüz / 1978 / Yön. Julian Antonisz / 5’
  • Bermuda Tekerleği / 1979 / Yön. Jerzy Kalina / 7’
  • Cinema Verité / 1979 / Yön. Andrzej Warchał / 1’
  • Unutulmaz Bir Gece / 1996 / Yön. Janek Koza / 2’
  • Aile Meselesi / 1996 / Yön. Janek Koza / 2’
  • Ölüme Beş Kala / 2002 / Yön. Mariusz Wilczyński / 4’
  • Maalesef / 2004 / Yön. Mariusz Wilczyński / 13’
  • Havla İt! Mahvet İnci Tanem! / 2006 / Yön. Wojciech Bąkowski / 4’
  • Konuşmalı Film 1 / 2007 / Yön. Wojciech Bąkowski / 5’
  • Şapka / 2007 / Yön. Tomek Sikora / 30”
  • Kekler / 2007 / Yön. Tomek Sikora / 30”

Toplam Süre 60’
(*) işareti ile belirlenen seanslar filmin yönetmeni, yapımcısı veya oyuncusunun katılımıyla yapılacaktır.

33. İstanbul Film Festivali<br> Polonya Deneysel Canlandırma Sineması

Polonya Deneysel Canlandırma Sineması 1

33. İstanbul Film Festivali<br> Polonya Deneysel Canlandırma Sineması

Polonya Deneysel Canlandırma Sineması 2

33. İstanbul Film Festivali<br> Polonya Deneysel Canlandırma Sineması

Polonya Deneysel Canlandırma Sineması 3

33. İstanbul Film Festivali<br> Polonya Deneysel Canlandırma Sineması

Söyleşi: Polonya Canlandırma Sineması

Sergey Parajanov Anlatıyor

Sergey Parajanov Anlatıyor

“Olabilecek en kötü hapishane koşullarıyla karşılaştığımda, bir seçim yapmak zorunda olduğumu anladım: ya dibe vuracaktım ya da bir sanatçı olacaktım.”

Rineke Dijkstra Bana Bak!

Rineke Dijkstra Bana Bak!

“Portre insanlık durumunun dışından ve de içinden bahseder, bir kişinin fiziği kadar psikolojisini de yansıtır –ya da yansıtmalıdır.”

Cumhuriyet Bayramı Kutlu Olsun!

Cumhuriyet Bayramı Kutlu Olsun!

Sanatçı Benoît Hamet, bu yıl 10. yaşını kutlayan Pera Müzesi’nin koleksiyonlarından öne çıkan eserleri yeniden yorumluyor. Hamet, hem gerçek hem kurgusal “tarihi” olaylara mizahi bir bakış sunuyor.