Şimdi Kim Sevecek Beni?

  • 14 Kasım 2019 / 19.00
  • 22 Kasım 2019 / 21.00

Yönetmenler: Tomer Heymann, Barak Heymann
İsrail, İngiltere, 2016, 86', DCP, renkli
İngilizce, İbranice; Türkçe altyazılı

Yönetmen kardeşler Tomer ve Barak Heymann, Londra Eşcinsel Erkek Korosu’nun bir üyesi olarak yaşadığı “açık” hayatı ile İsrail'deki Yahudi Ortodoks ailesiyle yeniden bir bağ kurma isteği arasında iki parçaya bölünmüş, HIV-pozitif bir eşcinsel erkek olan Saar Maoz hakkındaki belgesellerinde, erkeklik, din, aile ve cinsiyet konularını derinlemesine işliyor. Film, iki farklı dünyada yolunu bulmaya çalışırken aynı zamanda gerçek benliğini korumak için çabalayan Maoz’un yolculuğunu beyazperdeye taşıyor.

Seçilmiş Aileler: Tomer Heymann

Bu Beni Biraz Korkutuyor

Seçilmiş Aileler: Tomer Heymann

Kağıt Bebekler

Seçilmiş Aileler: Tomer Heymann

Sevgilimi Ben Vurdum

Seçilmiş Aileler: Tomer Heymann

Taçsız Kraliçe

Seçilmiş Aileler: Tomer Heymann

Mr. Gaga

Seçilmiş Aileler: Tomer Heymann

Şimdi Kim Sevecek Beni?

Şimdi Kim Sevecek Beni?

Bir Yük Arabası ve Bir İşgal Evi  <br>  Liliana Maresca

Bir Yük Arabası ve Bir İşgal Evi
Liliana Maresca

Pera Müzesi, İstanbul Kültür Sanat Vakfı (İKSV) işbirliğiyle, 16 Eylül – 12 Kasım 2017 tarihleri arasında 15. İstanbul Bienali’ne ev sahipliği yapıyor. Müzede 17 sanatçının eserleri yer alıyor. Bienal boyunca bu sanatçıları ve eserlerini blogumuzda ele alıyoruz!

Deniz Hamamları

Deniz Hamamları

Evliya Çelebi’nin ünlü eseri Seyahatname’den anlaşıldığı üzere deniz hamamlarının geçmişi 17. yüzyıla dayanır, kabul görerek yaygınlaşması ise Batılılaşmanın da etkisiyle 19. yüzyılın ortalarını bulur. 

18. ve 19. Yüzyıl Resimlerinde İstanbul’un Tarihi Yarımadası

18. ve 19. Yüzyıl Resimlerinde İstanbul’un Tarihi Yarımadası

19. yüzyıla kadar siyasi otoritenin merkezi Topkapı Sarayı, klasik Osmanlı ve Bizans mimarisinin görkemli örnekleriyle tüm imparatorluğun kalbi gibidir Tarihi Yarımada. Osmanlı İmparatorluğunu yakından tanımak isteyen her batılı, resimler yoluyla da olsa Tarihi Yarımada’yı görmelidir önce.