Yuva

  • 27 Ocak 2017 / 21.30

Yönetmen: Filipe Matzembacher, Marcio Reolon
Oyuncular: Nicolas Vargas, Sophia Starosta, Luiz Paulo Vasconcellos
Brezilya, 2016, BluRay, renkli, 100’

Geçtiğimiz sene ‘Kıyı’ ile  festival izleyicisinin dikkatlerini üzerine çeken genç yönetmenler Reolon and Matzembacher bu sene birbirinden renkli 25 dakikalık 4 bölümden oluşan  ‘Yuva’ dizisiyle izleyici karşısına geçiyor.

Bu coşkulu ve renkli dört bölüm, bizi bir grup bohem genç ve aralarına dahil ettikleri genç bir askerin uzun geceleri ve puslu sabahlarına çağırıyor. Filmin kahramanları, homofobi ve cinsiyet ayrımcılığının her türlüsüne maruz kalırken, dans ederek birbirlerini güçlü kılıyorlar. Gururlu tavırları ise tam anlamıyla ilham verici.

6. Pembe Hayat KuirFest

arşiv-i lubun: kısa seçki

6. Pembe Hayat KuirFest

#BKKY

6. Pembe Hayat KuirFest

Arianna

6. Pembe Hayat KuirFest

James Baldwin Seçkisi

6. Pembe Hayat KuirFest

Glitch Film Festivali Seçkisi: Belleğin Azmi

6. Pembe Hayat KuirFest

Şimdi Kim Sevecek Beni?

6. Pembe Hayat KuirFest

Jason’ın Portresi

6. Pembe Hayat KuirFest

Sevdiğim İlk Kadın

6. Pembe Hayat KuirFest

Yuva

6. Pembe Hayat KuirFest

Ne Yaptı?

6. Pembe Hayat KuirFest

Asla Yalnız Olmayacaksın

6. Pembe Hayat KuirFest

Delikanlının Hası

6. Pembe Hayat KuirFest

Karpuz Kadın

Heykele Geçiş

Heykele Geçiş

Manolo Valdés’in resimleri, maddesel bir mevcudiyet arayışındayken, bu arayış onun heykellerinde daha da belirgindir. Her geçen yıl, bu alanda daha üretken hale gelir. Günümüzde heykel, sanatçının zamanının ve çabalarının büyük bir bölümünü kapsıyor.

“Sönüp gitmektense yanıp kül olmak daha iyidir”

“Sönüp gitmektense yanıp kül olmak daha iyidir”

1962’de fluxus hareketinin önde gelen üyelerinden Philip Corner, Piano Activities (Piyano Etkinlikleri) başlıklı bir performans sırasında yaptıklarıyla ciddi müzik çevrelerinde büyük olay yaratmıştı.

Çıplak Kadından Çıplak Tene

Çıplak Kadından Çıplak Tene

Üryan, Çıplak, Nü: Türk Resminde Bir Modernleşme Öyküsü sergisi kapsamında, Cumhuriyet Gazetesi yazarı, Marmara ve Yeditepe Üniversitesi Öğretim Görevlisi Nazlı Pektaş’ın, serginin küratörü Ahu Antmen ile yaptığı ve kısa hali Cumhuriyet Gazetesi’nde yayınlanan röportajın tamamını paylaşıyoruz.