37. İstanbul Film Festivali

6 - 17 Nisan 2018

Pera Film, 37. İstanbul Film Festivali kapsamında Ulusal Kısa Film Yarışması, Cinemania, Ulusal Belgesel Yarışması bölümlerinin yanı sıra çeşitli film gösterimine ev sahipliği yapıyor.

37. İstanbul Film Festivali kapsamındaki gösterimlerin biletleri 24 Mart Cumartesi günü saat 10.30’dan itibaren festivalin satış kanalları üzerinden gerçekleşecektir. Pera Müzesi’ndeki tüm gösterimler 8 TL’dir. Detaylı bilgiye buradan  ulaşabilirsiniz.

8 Nisan

13.30 Ex Libris: New York Halk Kütüphanesi

10 Nisan

11.00 San San Üçlemesi

13.30 Bitmeyen Yolculuk

19.00 Bayan Fang

11 Nisan

13.30 Kuyu

19.00 San San Üçlemesi

12 Nisan

16.00 Ex Libris: New York Halk Kütüphanesi

13 Nisan

13.30 Muazzez Mucizesi 104 Yaşında

16.00 Sevda ve Kurşunlar

21.30 Yaşar Kemal Efsanesi

14 Nisan

13.30 İngiltere'nin Sonu

19.00 İki Kaçak

17 Nisan

11.00 İngiltere'nin Sonu

13.30 San San Üçlemesi

16.00 Eric Clapton: Perdelerin Ardında Yaşam

19.00 Bayan Fang

Bitmeyen Yolculuk

Bitmeyen Yolculuk

Muazzez Mucizesi 104 Yaşında

Muazzez Mucizesi 104 Yaşında

Yaşar Kemal Efsanesi

Yaşar Kemal Efsanesi

İngiltere'nin Sonu

İngiltere'nin Sonu

Kuyu

Kuyu

Ex Libris: New York Halk Kütüphanesi

Ex Libris: New York Halk Kütüphanesi

Eric Clapton: Perdelerin Ardında Yaşam

Eric Clapton: Perdelerin Ardında Yaşam

San San Üçlemesi

San San Üçlemesi

Bayan Fang

Bayan Fang

İki Kaçak

İki Kaçak

Sevda ve Kurşunlar

Sevda ve Kurşunlar

37. İstanbul Film Festivali

Pera Film, 37. İstanbul Film Festivali kapsamında Ulusal Kısa Film Yarışması, Cinemania, Ulusal Belgesel Yarışması bölümlerinin yanı sıra çeşitli film gösterimine ev sahipliği yapıyor.

Chlebowski'nin Sultanı

Chlebowski'nin Sultanı

Bu resim, Stanisław Chlebowski’nin savaş dışı bir konuyu ele alan büyük tuvallerinden biri; boyut olarak bununla karşılaştırılabilecek tek resim, bugün İstanbul Askeri Müzesi’nde bulunan Kâğıthane’de Osmanlı Hayatı’dır.

Janine Antoni Bana Bak!

Janine Antoni Bana Bak!

Janine Antoni, 1990’larda, kimlik inşası meselesine odaklanmaya başladı. Yala ve Sabunla isimli yapıtını, klasik heykel geleneğine uygun olarak, doğrudan kendi bedeninden aldığı kalıptan yola çıkarak yaptı. Bu büstleri sıra dışı kılan ise, sabun ve çikolata gibi tüketim maddelerinden yapılmış olmaları.

Gece Yarısı Hikâyeleri: COGITO <br> Tevfik Uyar

Gece Yarısı Hikâyeleri: COGITO
Tevfik Uyar

Duruşma salonunun büyük bir mekan olacağını hayal etmişti. Hiç de öyle değildi. Kendi evinin salonu kadar bir yerin bir tarafını biraz yükseltip, üzerine yüksek bir kürsü yerleştirmişlerdi.