Atilla Marcel

  • 3 Mayıs 2017 / 17.00
  • 5 Mayıs 2017 / 20.30

Yönetmen: Sylvain Chomet
Oyuncular: Guillaume Gouix, Bernadette Lafont, Hélène Vincent, Anne Le Ny
Fransa, 2013, 106’, renkli 
Fransızca; Türkçe altyazılı 

Paul, 33 yaşında. Paris’te, iki teyzesiyle birlikte yaşayan, hâlâ konuşamayan ve kendini renkli takım elbiseleriyle ifade eden koca bir çocuk o. Yıllar boyunca, küçük yaşta kaybettiği ebeveynlerinin yerini tutmaya çalışmış iki teyzesinin ondan tek beklentisi, piyano yarışmalarını kazanması. Paul, üst kattaki gizemli komşu Madam Proust’u tanıyıp, onun bitkisel karışımlarıyla bilinçaltına ve çocukluğuna doğru bir yolculuğa çıkınca bir yetişkine dönüşmek için önünde hiçbir engel kalmıyor. Belleville’de Randevu ve Sihirbaz’ın ardından ilk kez animasyon dışında bir film çeken Fransız yönetmen Sylvain Chomet, Attila Marcel’de görsel dünyasını ve yaratıcılığını korumayı başarıyor.

Büyüme Sancıları

Ay Işığı

Büyüme Sancıları

Atilla Marcel

Büyüme Sancıları

Balinanın Sırtında

Büyüme Sancıları

Rauf

Büyüme Sancıları

The Fits

Büyüme Sancıları

52 Salı

Büyüme Sancıları

Bir Kız

Büyüme Sancıları

Yaş 17

Büyüme Sancıları

Kimse Fark Etmiyor

Büyüme Sancıları

Frances Ha

Büyüme Sancıları

Tatil Kitabı

Atilla Marcel

Aşk ve Müzikte Ölümüne Sadakat

Aşk ve Müzikte Ölümüne Sadakat

Bu Bir Aşk Şarkısı Değil sergisi proje yöneticileri Fatma Çolakoğlu ve Ulya Soley, Nick Hornby’nin edebiyat ve müziğin yollarını kesiştiren etkileyici hikâyesi Ölümüne Sadakat’i anlatıyor! 

Çıplak Kadından Çıplak Tene

Çıplak Kadından Çıplak Tene

Üryan, Çıplak, Nü: Türk Resminde Bir Modernleşme Öyküsü sergisi kapsamında, Cumhuriyet Gazetesi yazarı, Marmara ve Yeditepe Üniversitesi Öğretim Görevlisi Nazlı Pektaş’ın, serginin küratörü Ahu Antmen ile yaptığı ve kısa hali Cumhuriyet Gazetesi’nde yayınlanan röportajın tamamını paylaşıyoruz.

Cumhuriyet Bayramı Kutlu Olsun!

Cumhuriyet Bayramı Kutlu Olsun!

Sanatçı Benoît Hamet, bu yıl 10. yaşını kutlayan Pera Müzesi’nin koleksiyonlarından öne çıkan eserleri yeniden yorumluyor. Hamet, hem gerçek hem kurgusal “tarihi” olaylara mizahi bir bakış sunuyor.