Aura

  • 1 Ekim 2017 / 15.00
  • 4 Ekim 2017 / 19.00

Yönetmen : Fabián Bielinsky
Oyuncular : Ricardo Darín, Dolores Fonzi, Alejandro Awada, Pablo Cedrón, Jorge D'Elia, Manuel Rodal, Rafael Castejón, Walter Reyno, Nahuel Pérez Biscayart
Arjantin, İspanya, Fransa , 2005, 134’, renkli
İspanyolca, Türkçe altyazılı

Patagonya’nın ormanlarında geçen bu neo-noir psikolojik gerilim, hayatı boyunca kusursuz bir soygunun fantezisini kurmuş sıradan bir adamın karanlık yolculuğunu anlatıyor. Ormanda avlanmak için arkadaşıyla kiraladığı kulübede yanlışlıkla ev sahibini öldüren Esteban, öldürdüğü adamın her ayrıntısı düşünülmüş bir soygunu planladığını fark ediyor. Fantezilerin gerçeğe dönüştüğü, rüyaların kabusa karıştığı Aura, seçkimizdeki bir diğer film Dokuz Kraliçe’yle uluslararası ün kazanan Fabián Bielinsky’i bir kez daha Ricardo Darín ile bir araya getiriyor.

Suç ve Ceza <br> Arjantin Hikâyeleri

Akbaba

Suç ve Ceza <br> Arjantin Hikâyeleri

Dokuz Kraliçe

Suç ve Ceza <br> Arjantin Hikâyeleri

Aura

Suç ve Ceza <br> Arjantin Hikâyeleri

Kóblic

Suç ve Ceza <br> Arjantin Hikâyeleri

Komşu Adam

Suç ve Ceza <br> Arjantin Hikâyeleri

Gözlerindeki Sır

Suç ve Ceza <br> Arjantin Hikâyeleri

Kayıp Çocukluk

Suç ve Ceza <br> Arjantin Hikâyeleri

Eva’ya Huzur Yok

Suç ve Ceza <br> Arjantin Hikâyeleri

Asabiyim Ben

Suç ve Ceza <br> Arjantin Hikâyeleri

Başsız Kadın

Aura

Çıplak Kadından Çıplak Tene

Çıplak Kadından Çıplak Tene

Üryan, Çıplak, Nü: Türk Resminde Bir Modernleşme Öyküsü sergisi kapsamında, Cumhuriyet Gazetesi yazarı, Marmara ve Yeditepe Üniversitesi Öğretim Görevlisi Nazlı Pektaş’ın, serginin küratörü Ahu Antmen ile yaptığı ve kısa hali Cumhuriyet Gazetesi’nde yayınlanan röportajın tamamını paylaşıyoruz.

Geleceği Hatırlamak

Geleceği Hatırlamak

Bir koleksiyona veya arşive bakarak gelecek nasıl kurgulanabilir? Seramiğin dayanıklı yapısı onu hayal edebildiğimiz zamanın sonuna dek kalıcı kıldığından geleceğin nasıl hatırlanabileceğini bir seramik koleksiyonu aracılığıyla düşünmek zihin açıcı olabilir. Sergi kapsamında üretilen eserler, geçmişe dair önemli ipuçları taşıyan bir koleksiyonu taze bir perspektifle ele alma ve geleceği hatırlamaya dair bir adım atma potansiyeli taşıyor. 

Sergey Parajanov Anlatıyor

Sergey Parajanov Anlatıyor

“Olabilecek en kötü hapishane koşullarıyla karşılaştığımda, bir seçim yapmak zorunda olduğumu anladım: ya dibe vuracaktım ya da bir sanatçı olacaktım.”