}

Dokuz Kraliçe

  • 23 Eylül 2017 / 14:00
  • 29 Eylül 2017 / 21:00

Yönetmen: Fabián Bielinsky
Oyuncular: Gastón Pauls, Ricardo Darín, Leticia Brédice, Tomás Fonzi
Arjantin, 2000, 114’, renkli ,
İspanyolca; Türkçe altyazılı

İş üstünde yakalanan bir dolandırıcı, zekice bir taktikle bir başkası tarafından polisin elinden kurtarıldığında, daha büyük işlerin peşine düşecek bir ortaklık doğuyor: Marcos ve Juan, nadir bulunan ve oldukça değerli “Dokuz Kraliçe” pul serisinin sahtesini satmayı kafaya koyuyor. Nefes kesen, kimin kimi dolandırdığının anlaşılması güç bu suç hikâyesi, izleyicisini birbirinden kurnaz karakterlerle, hırsız, yankesici ve dolandırıcılarla tanıştırıyor. Kısa sürede Arjantin sinemasının klasikleri arasındaki yerini alan Dokuz Kraliçe, 2004 yılında Suçlu adıyla Hollywood’a, aynı zamanda 3 kez Hint sinemasına uyarlanmıştı.

Suç ve Ceza <br> Arjantin Hikâyeleri

Akbaba

Suç ve Ceza <br> Arjantin Hikâyeleri

Dokuz Kraliçe

Suç ve Ceza <br> Arjantin Hikâyeleri

Aura

Suç ve Ceza <br> Arjantin Hikâyeleri

Kóblic

Suç ve Ceza <br> Arjantin Hikâyeleri

Komşu Adam

Suç ve Ceza <br> Arjantin Hikâyeleri

Gözlerindeki Sır

Suç ve Ceza <br> Arjantin Hikâyeleri

Kayıp Çocukluk

Suç ve Ceza <br> Arjantin Hikâyeleri

Eva’ya Huzur Yok

Suç ve Ceza <br> Arjantin Hikâyeleri

Asabiyim Ben

Suç ve Ceza <br> Arjantin Hikâyeleri

Başsız Kadın

Dokuz Kraliçe

Cumhuriyet Bayramı Kutlu Olsun!

Cumhuriyet Bayramı Kutlu Olsun!

Sanatçı Benoît Hamet, bu yıl 10. yaşını kutlayan Pera Müzesi’nin koleksiyonlarından öne çıkan eserleri yeniden yorumluyor. Hamet, hem gerçek hem kurgusal “tarihi” olaylara mizahi bir bakış sunuyor.

 

Giacometti: Erken Dönem Yapıtları

Giacometti: Erken Dönem Yapıtları

Gençlik dönemi yapıtlarına ayrılan ilk bölümde, az bilinen bir dizi resim üstünden, babası, İsviçreli Art-İzlenimci ressam Giovanni Giacometti’nin etkisi ve genç sanatçının gelişimindeki rolü ortaya koyuyor.

Üryan Çıplak Nü "Çıplak Kadından Çıplak Tene"

Üryan Çıplak Nü "Çıplak Kadından Çıplak Tene"

Üryan, Çıplak, Nü: Türk Resminde Bir Modernleşme Öyküsü sergisi kapsamında, Cumhuriyet Gazetesi yazarı, Marmara ve Yeditepe Üniversitesi Öğretim Görevlisi Nazlı Pektaş’ın, serginin küratörü Ahu Antmen ile yaptığı ve kısa hali Cumhuriyet Gazetesi’nde yayınlanan röportajın tamamını paylaşıyoruz.