Bombon Köpek

  • 17 Şubat 2017 / 20.00
  • 18 Şubat 2017 / 14.00

Yönetmen: Carlos Sorin
Oyuncular: Juan Villegas, Walter Donado
Arjantin, İspanya, 2004, 97’, renkli
İspanyolca; Türkçe altyazılı

52 yaşındaki Juan “Coco” Villegas bir anda, yirmi yıldan fazladır çalıştığı benzin istasyonundaki işinden olur. Zorluklara karşı yine de pes etmez ve Patagonya’nın köylerinde farklı işler yapmaya, hayata tutunmaya çalışır. Bir gün yaptığı tamir işinin ödemesini hiç tahmin etmeyeceği bir şekilde alır; bir köpekle! Arjantinli yönetmen Carlos Sorin’in filmi Bombon Köpek, sıradan bir adam ve hayatını değiştiren sıra dışı bir köpeğin hikayesini anlatıyor.

Kuyruklu Hikâyeler <br/>Sinemanın Köpekleri

Bombon Köpek

Kuyruklu Hikâyeler <br/>Sinemanın Köpekleri

Beyaz Tanrı

Kuyruklu Hikâyeler <br/>Sinemanın Köpekleri

Wendy ve Lucy

Kuyruklu Hikâyeler <br/>Sinemanın Köpekleri

Wiener-Dog

Kuyruklu Hikâyeler <br/>Sinemanın Köpekleri

Truman

Kuyruklu Hikâyeler <br/>Sinemanın Köpekleri

En Güzel Köpek

Kuyruklu Hikâyeler <br/>Sinemanın Köpekleri

Köpeğim Tulip

Kuyruklu Hikâyeler <br/>Sinemanın Köpekleri

Bir Aile Filmi

Kuyruklu Hikâyeler <br/>Sinemanın Köpekleri

Baxter

Kuyruklu Hikâyeler <br/>Sinemanın Köpekleri

Köpeğin Kalbi

Bombon Köpek

Çıplak Kadından Çıplak Tene

Çıplak Kadından Çıplak Tene

Üryan, Çıplak, Nü: Türk Resminde Bir Modernleşme Öyküsü sergisi kapsamında, Cumhuriyet Gazetesi yazarı, Marmara ve Yeditepe Üniversitesi Öğretim Görevlisi Nazlı Pektaş’ın, serginin küratörü Ahu Antmen ile yaptığı ve kısa hali Cumhuriyet Gazetesi’nde yayınlanan röportajın tamamını paylaşıyoruz.

İstanbul: Öncesi & Sonrası

İstanbul: Öncesi & Sonrası

Suna ve İnan Kıraç Vakfı Fotoğraf Koleksiyonu’ndan seçtiğimiz, 1850’lerden 1980’lere tarihlenen İstanbul fotoğraflarındaki manzara ve mekanları, bu yerlerin günümüzdeki görünümleriyle birlikte sunuyoruz!

ÇOK İŞ VAR YAPACAK <br>…lâkin zaman!

ÇOK İŞ VAR YAPACAK
…lâkin zaman!

Yitirilmiş bir dostun ardından ona, onun geride bıraktıklarına dönüp bakmak bugün bize ulaşanların izlerini sürerek ona dair, “eseri”ne dair bir şeyler yapmaya kalkışmak ne zor işmiş! Samih Rifat’ın, birbirimize seslendiğimizde kullandığımız unvanıyla “Samih Usta”nın fotoğrafları, filmleri, desenleri, çevirileri, şiirleri, kitapları ve defterleri etrafında, birlikte farklı kurumlarda mesai yaptığı arkadaşlarının çalıştığı Pera Müzesi’nde açılacak bir sergi ve başka bazı etkinlikler yapma  hazırlama sorumluluğunu üstlendiğimde doğrusu bu zorluğu sezmiş ama köklerinin ne denli derine inebileceğini tam olarak kavramamıştım. Birden fazla nedenle.