}

Guatemala: Gizli Soykırım

  • 18 Mart 2015 / 13:00
  • 19 Mart 2015 / 15:00

2014, DigiBeta, Renkli, 60’, Maya Dili, İspanyolca, İspanyolca, İngilizce Altyazılı, İspanya
Yönetmen: Eva Vilamala, Senaryo: Eva Vilamala, Görüntü Yönetmeni: Eva Vilamala, Mireia Sallarès, Kurgu: Eva Vilamala, Ses: Idea Sonora, Müzik: Paulo Alvarado, Yapım: Photographic Social Vision

Guatemala’da, 1960 yılından 1966 yılına kadar, Mayaların ağırlıklı olduğu yerlerdeki sistematik baskı ve katliamların ardında iki yüz binden fazla ölü kalmıştır. Fotoğrafçı Miquel Dewever-Plana mezardan çıkarma süreçleri ve tanıklıklarını filmin de adını aldığı kitapta toplar. Yıllar sonra Mayalar kendi hikâyeleri olan bu kitap için geri döner…

13. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Katharina Blum’un Çiğnenen Onuru

13. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Bobinlerle Tarih Yazan Kadınlar

13. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Ceset Dökmek Yasaktır / Kordelya / Hüzünlü Canavarlar

13. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Vulva 3.0

13. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Guatemala: Gizli Soykırım

13. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Kiki / Yeni Hayatlar / Masmavi Gökyüzü / #KaltakYürüyüşüNY / Kuzen Bert / Kırkayak ve Kaplumbağa

13. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Bir Fincan Türk Kahvesi / Karalama / Çocuk Oyuncağı / Ziazan

13. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Örtünmenin Modası / Paskalya Karmaşası / Uçsuz Bucaksız / Matilde / Sinekkaydı / Nabız

13. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Parça Başı Ostim

13. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Marussia

13. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Diyar

13. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Mavi Dalga

Heykele Geçiş

Heykele Geçiş

Manolo Valdés’in resimleri, maddesel bir mevcudiyet arayışındayken, bu arayış onun heykellerinde daha da belirgindir. Her geçen yıl, bu alanda daha üretken hale gelir. Günümüzde heykel, sanatçının zamanının ve çabalarının büyük bir bölümünü kapsıyor.

Janine Antoni Bana Bak!

Janine Antoni Bana Bak!

Janine Antoni, 1990’larda, kimlik inşası meselesine odaklanmaya başladı. Yala ve Sabunla isimli yapıtını, klasik heykel geleneğine uygun olarak, doğrudan kendi bedeninden aldığı kalıptan yola çıkarak yaptı. Bu büstleri sıra dışı kılan ise, sabun ve çikolata gibi tüketim maddelerinden yapılmış olmaları.

18. ve 19. Yüzyıl Resimlerinde İstanbul’un Tarihi Yarımadası

18. ve 19. Yüzyıl Resimlerinde İstanbul’un Tarihi Yarımadası

19. yüzyıla kadar siyasi otoritenin merkezi Topkapı Sarayı, klasik Osmanlı ve Bizans mimarisinin görkemli örnekleriyle tüm imparatorluğun kalbi gibidir Tarihi Yarımada. Osmanlı İmparatorluğunu yakından tanımak isteyen her batılı, resimler yoluyla da olsa Tarihi Yarımada’yı görmelidir önce.