Kız Manken

  • 11 Ocak 2014 / 16.00
  • 18 Ocak 2014 / 16.00

Yönetmen: David Redmon & Ashley Sabin
ABD; 78’’, 2011, renkli
İngilizce; Türkçe altyazıyla

Film; Sibirya, Japonya ve ABD arasında, modellik endüstrisi içindeki karmaşık arz zincirini izliyor. Hikaye bir manken avcısı ve 13 yaşında bir mankenin gözünden anlatılıyor. Sibirya ve Tokyo arasında bariz benzerlikler olmasa da bu birbirinden uzak iki bölge, canlı bir modellik endüstrisi sayesinde birleşiyor. Kız Manken, bu endüstrinin iki aktörünü izliyor: Japon pazarına yeni yüzler göndermek için Sibirya kırsalını tarayan son derece ikircikli bir manken avcısı olan Ashley ve onun keşiflerinden biri olan, karlı bir kariyer vaadiyle Sibirya kırsalından sökülüp Tokyo’nun ortasına bırakılan 13 yaşındaki Nadya. Ashley ile Nadya ilk kez karşılaştıktan sonra birbirlerini ender olarak görüyor, ama hikayeleri birbirine son derece bağlı. Nadya, ailesini maddi zorluklardan kurtarabileceği hakkında giderek iyimserleşirken, onun bu hayalleri, Ashley’nin endüstrinin yıpratıcı etkisi hakkındaki daha gerçekçi bakışıyla tezat oluşturuyor.

Gerçekleri Konuşalım<br/>Belgeseller

GerçekHayatta

Gerçekleri Konuşalım<br/>Belgeseller

Yaşadığım Ev

Gerçekleri Konuşalım<br/>Belgeseller

Kulak Ver

Gerçekleri Konuşalım<br/>Belgeseller

Kız Manken

Gerçekleri Konuşalım<br/>Belgeseller

Tabloid

Gerçekleri Konuşalım<br/>Belgeseller

Koşucular Kasabası

Kız Manken

Viyana'dan Dönüş

Viyana'dan Dönüş

Józef Brandt, 17. yüzyıl Polonya’sına büyük ilgi duymuştur. En sevdiği temalar arasında savaş sahnelerinin yanı sıra muharebenin öncesi ve sonrasını ele alan gündelik yaşam sahneleri bulunmaktadır. 

18. ve 19. Yüzyıl Resimlerinde İstanbul’un Tarihi Yarımadası

18. ve 19. Yüzyıl Resimlerinde İstanbul’un Tarihi Yarımadası

19. yüzyıla kadar siyasi otoritenin merkezi Topkapı Sarayı, klasik Osmanlı ve Bizans mimarisinin görkemli örnekleriyle tüm imparatorluğun kalbi gibidir Tarihi Yarımada. Osmanlı İmparatorluğunu yakından tanımak isteyen her batılı, resimler yoluyla da olsa Tarihi Yarımada’yı görmelidir önce. 

Giacometti Paris’te

Giacometti Paris’te

Serginin ikinci bölümü Alberto Giacometti’nin 1922-1935 arasında, Post-Kübist sanatçılar ve Gerçeküstücü akımla ilişkisi, Paris’te yaptığı önemli bir heykel grubu, Paris’teki ilk yıllarını ve dönemin sanat sahnesinde oynadığı belirleyici rolü açığa vuruyor.