Çalışma (1968 – 2018)

Yönetmen: César Vayssié
Oyuncular: Elsa Michaud, Gabriel Gauthier
Fransa, 2018, 88’, renkli
Fransızca; Türkçe, İngilizce altyazılı

Dijital teknolojiler, aşk, sanat, acele, görseller, görsellerin bombardımanı... Kısacası, hayatın akışı. César Vayssié, Paris’te güzel sanatlar öğrenimi gören iki öğrencinin, Elsa Michaud ile Gabriel Gauthier’nin her ânını bir yıl boyunca kaydetti. İki sevgili, Elsa ile Gabriel, akranları gibi, 1968 Mayısı’ndan 50 yıl sonra şiddetin küresel çapta görünür, hareketlerin yetersiz, görsellerin en önemli, dijital endüstrinin zirvede olduğu bir çağın ortasında kaldılar. Elsa ve Gabriel’in bir yıl boyunca çekilen görüntülerine internetten eklenen görüntülerle, yalnızca Avia x Orly’nin müziklerinin konuştuğu bu belgesel-deney-günce, huzursuz bir çağın, fazla hızlı bir dönüşümün aynası.

38. İstanbul Film Festivali<br> Belgesel Kuşağı

İsviçreli Chris

38. İstanbul Film Festivali<br> Belgesel Kuşağı

Hayal-Et

38. İstanbul Film Festivali<br> Belgesel Kuşağı

Banksy’yi Çalan Adam

38. İstanbul Film Festivali<br> Belgesel Kuşağı

Monrovia, Indiana

38. İstanbul Film Festivali<br> Belgesel Kuşağı

Çağımız

38. İstanbul Film Festivali<br> Belgesel Kuşağı

Cirkus Rwanda

38. İstanbul Film Festivali<br> Belgesel Kuşağı

Gorbaçov’la Görüşme

38. İstanbul Film Festivali<br> Belgesel Kuşağı

Çalışma (1968 – 2018)

38. İstanbul Film Festivali<br> Belgesel Kuşağı

Putin’in Tanıkları

38. İstanbul Film Festivali<br> Belgesel Kuşağı

Diğerlerinin Sessizliği

38. İstanbul Film Festivali<br> Belgesel Kuşağı

Yenilgilerimiz

38. İstanbul Film Festivali<br> Belgesel Kuşağı

Aile Peşinde

Formları Şekillendirmek Göçebe Gövde / Biçimlenen İdeolojiler

Formları Şekillendirmek Göçebe Gövde / Biçimlenen İdeolojiler

Formları Şekillendirmek yoğun ve belirgin bir biçimde forma odaklanan; ayrıca ideoloji ve göçebelik gibi kavramları imleyen, bunu gerçekleştirirken yerleşik formları çözümleyerek farklı ve yeni bağlamlar yaratan yapıtları bir araya getiriyor.

Saraybosna Günlükleri

Saraybosna Günlükleri

Mersad Berber: Bir Bosna Alegorisi sergimiz, Bosna-Hersek sanatının 20. yüzyılın ikinci yarısındaki en önemli temsilcilerinden Mersad Berber’in sanatına odaklanıyor.

Aşk ve Müzikte Ölümüne Sadakat

Aşk ve Müzikte Ölümüne Sadakat

Bu Bir Aşk Şarkısı Değil sergisi proje yöneticileri Fatma Çolakoğlu ve Ulya Soley, Nick Hornby’nin edebiyat ve müziğin yollarını kesiştiren etkileyici hikâyesi Ölümüne Sadakat’i anlatıyor!