Fedai

  • 2 Mayıs 2015 / 14.00
  • 8 Mayıs 2015 / 21.00

Yönetmen: Ali Hamroyev
SSCB, Özbekistan, Tacikistan, 1979, 91’
Oyuncular: Alexander Kaidanovsky, Anatoly Solonitsyn, Gulya Tashbayeva, Oleg Fedulov
Rusça; Türkçe altyazıyla

Fedai, tıpkı Yedinci Kurşun gibi bir “Kırmızı Western” örneği ve yine 1920’lerde “Basmacı Ayaklanması” sırasında geçiyor. Öte yandan bu defa, dayanak olarak Serio Leone’ye değil, Budd Boetticher ve Anthony Mann’ın klasik Hollywood westernlerine başvuruluyor. Bir Basmacı lideri ele geçirilince, Kızıl Ordu, deneyimli bir yerel avcıyı esire eşlik etmesi için görevlendirir. Esir, uşağı ve kızıyla birliktedir. Her adımları, durmak bilmeyen bir Basmacı gaspçısı ve onun müneccim karısı tarafından takip edilerek zor bir arazi üzerinde ilerlerler.

Saklı Hazine<br/>Ali Hamroyev Filmleri

Beyaz, Beyaz Leylekler

Saklı Hazine<br/>Ali Hamroyev Filmleri

Bo Ba Bu

Saklı Hazine<br/>Ali Hamroyev Filmleri

Yedinci Kurşun

Saklı Hazine<br/>Ali Hamroyev Filmleri

Kuşları İzleyen Adam

Saklı Hazine<br/>Ali Hamroyev Filmleri

Fedai

Saklı Hazine<br/>Ali Hamroyev Filmleri

Seni Hatırlıyorum

Heykele Geçiş

Heykele Geçiş

Manolo Valdés’in resimleri, maddesel bir mevcudiyet arayışındayken, bu arayış onun heykellerinde daha da belirgindir. Her geçen yıl, bu alanda daha üretken hale gelir. Günümüzde heykel, sanatçının zamanının ve çabalarının büyük bir bölümünü kapsıyor.

“Sönüp gitmektense yanıp kül olmak daha iyidir”

“Sönüp gitmektense yanıp kül olmak daha iyidir”

1962’de fluxus hareketinin önde gelen üyelerinden Philip Corner, Piano Activities (Piyano Etkinlikleri) başlıklı bir performans sırasında yaptıklarıyla ciddi müzik çevrelerinde büyük olay yaratmıştı.

Aşk ve Müzikte Ölümüne Sadakat

Aşk ve Müzikte Ölümüne Sadakat

Bu Bir Aşk Şarkısı Değil sergisi proje yöneticileri Fatma Çolakoğlu ve Ulya Soley, Nick Hornby’nin edebiyat ve müziğin yollarını kesiştiren etkileyici hikâyesi Ölümüne Sadakat’i anlatıyor!