İntihar Odası

  • 20 Aralık 2014 / 19.00
  • 21 Aralık 2014 / 16.00

Yönetmen: Jan Komasa
Oyuncular
: Jakub Gierszal, Roma Gasiorowska, Agata Kulesza
Polonya
; 110’, 2011, renkli
Lehçe ve İngilizce; Türkçe altyazıyla

Dominik vasatın üzerinde bir lise öğrencisidir. Birçok arkadaşa, okuldaki en güzel kıza, zengin ebeveynlere ve marka kıyafetlere harcayarak paraya sahip olmasına rağmen, bir arkadaşıyla yaşadığı masum bir orgazm her şeyi değiştirir. Utanç içerisinde, kendini dış dünyadan soyutlamaya başlar. Bütün zamanını bilgisayar başında geçirmeye başlar ve burada tanıştığı isimsiz bir kız onu, içerisinden kaçışın imkansız olduğu “intihar odası”yla tanıştırır. Kendi duygularından örülü bir tuzağın içerisine hapsolan Dominik bir entrika ağına karışır ve en değer verdiği şeyi zamanla kaybeder.

Gençlik Ateşi<br/>Polonya’dan Sevgilerle

Sen Tanrısın

Gençlik Ateşi<br/>Polonya’dan Sevgilerle

İntihar Odası

Gençlik Ateşi<br/>Polonya’dan Sevgilerle

Kedilerin Rahibe Teresa’sı

Gençlik Ateşi<br/>Polonya’dan Sevgilerle

Yüzen Gökdelenler

Gençlik Ateşi<br/>Polonya’dan Sevgilerle

Hayat Çok Güzel

Gençlik Ateşi<br/>Polonya’dan Sevgilerle

İz Bırakan

Gençlik Ateşi<br/>Polonya’dan Sevgilerle

Küçük Oyunlar

Gençlik Ateşi<br/>Polonya’dan Sevgilerle

Hayattan 33 Sahne

İntihar Odası

Bulanık Hatıralar <br> Andra Ursuta

Bulanık Hatıralar
Andra Ursuta

Dışsal tarihsel gerçeklikler ile evin içsel mekânı arasında bir bağlantı vardır. Mimari, kişisel eşyalar, tasarım ve işlevsel düzenlemeler ve planlar: Tüm bunlar özgün kişisel tarihleri ve politik uğrakları yansıtır. 

Zamanının Tanığı: Fausto Zonaro

Zamanının Tanığı: Fausto Zonaro

Osmanlı İmparatorluğu’nun son iki yüzyılı boyunca Türkiye topraklarını ziyaret etmiş, eserlerinde Türk konularını işlemiş sanatçılar arasında bazıları çok özel bir yere sahiptir. 

Biçimsel Arayışlar

Biçimsel Arayışlar

Anadolu’nun halk sanatlarından yansıyan görsel birikime yönelik yoğun ilgisiyle tanıdığımız Eyüboğlu’nun bu erken dönem nü’lerinde görülen renkli dekoratif unsurlar, ünlü Fransız ressam Henri Matisse’e duyduğu ilgiyle de beslenen bir Batı-Doğu sentezi arayışını hissettirir.