İz Bırakan

  • 13 Aralık 2014 / 19.00
  • 27 Aralık 2014 / 14.00

Yönetmen: Jacek Borcuch
Oyuncular
: Jakub Gierszal, Magdalena Berus, Ángela Molina
Polonya
; 95’, 2013, renkli
Lehçe ve İspanyolca; Türkçe altyazıyla 

Michal ve Karina Polonya’da tanışan üniversite öğrencileridir. Michal’in Valensiya’daki ailesiyle birlikte cennetten çıkmışçasına güzel bir tatil geçirmektedirler. Sarışın ve çevrelerine masumiyet yayan bu gençler, sanki bekaretlerini birbirleriyle kaybetmek, bir köprüden beraber atlamak, çimenlerde birlikte yuvarlanmak ve çiziklerle dolu sırtlarla eve birlikte dönmek için doğmuş gibidirler. Fakat yakındaki bir gölde tek başına çıktığı bir dalışta, Michal’in başına korkunç bir şey gelir, onu derinden etkiler. Okula döndüğünde artık bir sırrı vardır. Karina’nın kampüse dönüşü sonrası bu sırrını onunla paylaştığında ise, bu Karina’ya ağır gelir. Hayatını değiştiren olaylarla tek başına uğraşmak zorunda kalır ve bunları hiçbir zaman paylaşamaz.

Desteğiyle

logo

Gençlik Ateşi<br/>Polonya’dan Sevgilerle

Sen Tanrısın

Gençlik Ateşi<br/>Polonya’dan Sevgilerle

İntihar Odası

Gençlik Ateşi<br/>Polonya’dan Sevgilerle

Kedilerin Rahibe Teresa’sı

Gençlik Ateşi<br/>Polonya’dan Sevgilerle

Yüzen Gökdelenler

Gençlik Ateşi<br/>Polonya’dan Sevgilerle

Hayat Çok Güzel

Gençlik Ateşi<br/>Polonya’dan Sevgilerle

İz Bırakan

Gençlik Ateşi<br/>Polonya’dan Sevgilerle

Küçük Oyunlar

Gençlik Ateşi<br/>Polonya’dan Sevgilerle

Hayattan 33 Sahne

İz Bırakan

Barbara Kruger’ın İktidar, Kapitalizm,  Kimlik ve Toplumsal Cinsiyete Odaklanan Pratiği Üzerine

Barbara Kruger’ın İktidar, Kapitalizm, Kimlik ve Toplumsal Cinsiyete Odaklanan Pratiği Üzerine

Nobel Koleksiyonu’ndan bir seçki sunan Ve Şimdi İyi Haberler sergisinde iki çarpıcı yapıtıyla yer alan sanatçı Barbara Kruger’ın yaşamı ve yapıtlarına yakından bakıyoruz.

Bir Kedi Dosyası

Bir Kedi Dosyası

Kedilerin Eski Mısır’da ilk kez evcilleştirilmelerinin üzerinden binlerce yıl geçmiş olsa da çekicilikleri giderek artıyor. Dünyanın dört bir yanında çeşitli şehir efsaneleri yüzyıllardır alıp başını gitmekte: Avrupa’nın birkaç farklı bölgesinde, hamile bir kadının bir kediyi tutması ya da onu kucağında oturtması sakıncalı görülüyordu.

Janine Antoni Bana Bak!

Janine Antoni Bana Bak!

Janine Antoni, 1990’larda, kimlik inşası meselesine odaklanmaya başladı. Yala ve Sabunla isimli yapıtını, klasik heykel geleneğine uygun olarak, doğrudan kendi bedeninden aldığı kalıptan yola çıkarak yaptı. Bu büstleri sıra dışı kılan ise, sabun ve çikolata gibi tüketim maddelerinden yapılmış olmaları.