İz Bırakan

  • 13 Aralık 2014 / 19.00
  • 27 Aralık 2014 / 14.00

Yönetmen: Jacek Borcuch
Oyuncular
: Jakub Gierszal, Magdalena Berus, Ángela Molina
Polonya
; 95’, 2013, renkli
Lehçe ve İspanyolca; Türkçe altyazıyla 

Michal ve Karina Polonya’da tanışan üniversite öğrencileridir. Michal’in Valensiya’daki ailesiyle birlikte cennetten çıkmışçasına güzel bir tatil geçirmektedirler. Sarışın ve çevrelerine masumiyet yayan bu gençler, sanki bekaretlerini birbirleriyle kaybetmek, bir köprüden beraber atlamak, çimenlerde birlikte yuvarlanmak ve çiziklerle dolu sırtlarla eve birlikte dönmek için doğmuş gibidirler. Fakat yakındaki bir gölde tek başına çıktığı bir dalışta, Michal’in başına korkunç bir şey gelir, onu derinden etkiler. Okula döndüğünde artık bir sırrı vardır. Karina’nın kampüse dönüşü sonrası bu sırrını onunla paylaştığında ise, bu Karina’ya ağır gelir. Hayatını değiştiren olaylarla tek başına uğraşmak zorunda kalır ve bunları hiçbir zaman paylaşamaz.

Desteğiyle

logo

Gençlik Ateşi<br/>Polonya’dan Sevgilerle

Sen Tanrısın

Gençlik Ateşi<br/>Polonya’dan Sevgilerle

İntihar Odası

Gençlik Ateşi<br/>Polonya’dan Sevgilerle

Kedilerin Rahibe Teresa’sı

Gençlik Ateşi<br/>Polonya’dan Sevgilerle

Yüzen Gökdelenler

Gençlik Ateşi<br/>Polonya’dan Sevgilerle

Hayat Çok Güzel

Gençlik Ateşi<br/>Polonya’dan Sevgilerle

İz Bırakan

Gençlik Ateşi<br/>Polonya’dan Sevgilerle

Küçük Oyunlar

Gençlik Ateşi<br/>Polonya’dan Sevgilerle

Hayattan 33 Sahne

İz Bırakan

Kâhin Serenatları | Güneşe Serenatlar, Kornelia Binicewicz

Kâhin Serenatları | Güneşe Serenatlar, Kornelia Binicewicz

Yarına Notlar sergisinde yer alan, dansçı ve koreograf Amrita Hepi’nin Kâhin Serenatları projesi kapsamında, müzik profesyonelleri ile dinleyenleri harekete geçmeye teşvik eden çalma listeleri hazırladık. Serinin son çalma listesi Kornelia Binicewicz’in hazırladığı "Güneşe Serenatlar".

18 ve 19. Yüzyıl Resimlerinde Camiler

18 ve 19. Yüzyıl Resimlerinde Camiler

Batılı ressamların eserlerinde camiler İstanbul kentinin kimliğini yansıtan başlıca mimari unsurlar olarak karşımıza çıkar. Bazen resimde gösterilen kentin İstanbul olduğunu sadece camilere bakarak anlayabiliriz. Detaylar gerçekle uyuşmasa da, deniz ve ufukta bazen abartılı ölçülerle verilen camiler mekanın tartışmasız biçimde İstanbul olduğunu söyler bize. 

Giacometti ve İnsan Figürü

Giacometti ve İnsan Figürü

Alberto Giacometti sergisinin ikinci bölümü, büyük yapıtlarla birlikte çoğunluğu 1950-1960 yılları arasında gerçekleştirilmiş, sanatçının dünya algısını geliştirdiği ve gerçeği olduğu gibi değil de gördüğü gibi yansıttığı olgunluk dönemi yapıtlarını ele alıyordu.