Kedi Ninja

  • 14 Ocak 2018 / 16.00
  • 4 Şubat 2018 / 14.00

Yönetmen: Takeshi Watanabe
Oyuncular: Takurô Ôno, Akira Emoto, Izumi Fujimoto
Japonya,2017, 95’, renkli
Japonca; Türkçe altyazılı
 

Dünyanın ilk uzun metraj “ninja kedi” aksiyon filmi Samuray Kedi’nin ekibinden geliyor. Kagerota, ilk görevine hazırlanan genç bir ninja. Göreviyse zengin bir samuraydan Japon balığını çalmak. Kagerota görevini başarıyla tamamlıyor ama ardından gizemli ve şişman bir kedi peşine düşüyor. Kedinin dikkat çeken kırmızı burnu Kagerota’yı bu takipçi kedinin aslında uzun süredir ortalıkta olmayan ve onu on yaşında terk etmiş efsanevi bir ninja olan babasının reenkarne olmuş hâli olduğuna inandırıyor.

Miyav! <br> Dilini Kedi Mi Yuttu?

Hırsız Kedi Paris’te

Miyav! <br> Dilini Kedi Mi Yuttu?

Gelecek

Miyav! <br> Dilini Kedi Mi Yuttu?

Kedi Kiralama Servisi

Miyav! <br> Dilini Kedi Mi Yuttu?

Tuhaf Kedicik

Miyav! <br> Dilini Kedi Mi Yuttu?

Kedi

Miyav! <br> Dilini Kedi Mi Yuttu?

Kedilere Alerjisi Var

Miyav! <br> Dilini Kedi Mi Yuttu?

Tekir

Miyav! <br> Dilini Kedi Mi Yuttu?

Samuray Kedi

Miyav! <br> Dilini Kedi Mi Yuttu?

Kedi Ninja

Kedi Ninja

Bir Kedi Dosyası

Bir Kedi Dosyası

Kedilerin Eski Mısır’da ilk kez evcilleştirilmelerinin üzerinden binlerce yıl geçmiş olsa da çekicilikleri giderek artıyor. Dünyanın dört bir yanında çeşitli şehir efsaneleri yüzyıllardır alıp başını gitmekte: Avrupa’nın birkaç farklı bölgesinde, hamile bir kadının bir kediyi tutması ya da onu kucağında oturtması sakıncalı görülüyordu.

Araba Sevdası Yahut Hikâyenin Aslı <br> Hani Dünya Çekilmezdi: Fotoğrafın Kurmacası

Araba Sevdası Yahut Hikâyenin Aslı
Hani Dünya Çekilmezdi: Fotoğrafın Kurmacası

Nickolas Muray: Bir Fotoğrafçının Portresi sergisi kapsamında Çağlayan Çevik kurmaca bir yazı dizisi kaleme aldı. 

Giacometti ve İnsan Figürü

Giacometti ve İnsan Figürü

Alberto Giacometti sergisinin ikinci bölümü, büyük yapıtlarla birlikte çoğunluğu 1950-1960 yılları arasında gerçekleştirilmiş, sanatçının dünya algısını geliştirdiği ve gerçeği olduğu gibi değil de gördüğü gibi yansıttığı olgunluk dönemi yapıtlarını ele alıyordu.