Yönetmen: Cynthia Hill
ABD, 2014, 80’, Renkli , İngilizce; Türkçe altyazıyla

Amerika’da yaşayan kadınlar için de en güvensiz yer evleri… Kadınlar en yakınındaki erkeklerin şiddetine maruz kalıyor, öldürülüyor. Deanna Walters da bu kadınlardan biri. Kit Grulle şiddete maruz kalan kadınlara destek veren bir avukat. Onların deneyimleri, görünmez kılınanı görünür kılıyor ve dünyayı değiştirebilecek sorular soruyor: “Neden şiddet uyguluyorlar?”, “Aile içi şiddetin olmadığı bir geleceği nasıl inşa edebiliriz?”

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Parmaklıklar Ardında Burkasız

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Satılık Adalet

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Kadınların Adaleti

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Mahrem Şiddet

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Nahid

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Annemle Geçen Yaz

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Düş Kapanı

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Umudun Tarifi

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Diren!

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Coria ve Deniz

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Genç Sophie Bell

Mahrem Şiddet

Aşk ve Müzikte Ölümüne Sadakat

Aşk ve Müzikte Ölümüne Sadakat

Bu Bir Aşk Şarkısı Değil sergisi proje yöneticileri Fatma Çolakoğlu ve Ulya Soley, Nick Hornby’nin edebiyat ve müziğin yollarını kesiştiren etkileyici hikâyesi Ölümüne Sadakat’i anlatıyor! 

Heykele Geçiş

Heykele Geçiş

Manolo Valdés’in resimleri, maddesel bir mevcudiyet arayışındayken, bu arayış onun heykellerinde daha da belirgindir. Her geçen yıl, bu alanda daha üretken hale gelir. Günümüzde heykel, sanatçının zamanının ve çabalarının büyük bir bölümünü kapsıyor.

Çıplak Kadından Çıplak Tene

Çıplak Kadından Çıplak Tene

Üryan, Çıplak, Nü: Türk Resminde Bir Modernleşme Öyküsü sergisi kapsamında, Cumhuriyet Gazetesi yazarı, Marmara ve Yeditepe Üniversitesi Öğretim Görevlisi Nazlı Pektaş’ın, serginin küratörü Ahu Antmen ile yaptığı ve kısa hali Cumhuriyet Gazetesi’nde yayınlanan röportajın tamamını paylaşıyoruz.