Yönetmen: Kim Longinotto
İngiltere, ABD, 2015, 97’, Renkli, Türkçe ve İngilizce altyazıyla

Brenda Myers-Powell 25 yıl boyunca kendisini “Breezy” olarak isimlendirir ve hayatını kendisinin yönlendirdiğine inandırır...

Bir adamdan gördüğü şiddet sonrası gözünü açtığı hastanede “uyuşturucu bağımlısı bir fahişe” olarak sürdürdüğü hayatını tamamen değiştirmeye karar verir...

Film, Brenda’yı takip ederek fahişeliği tek şeçenek kılan istismar ve şiddet sarmalının üstüne gider. Bu sarmalın ortasındaki hayatlara tanıklık eder, hayatını değiştirmek isteyen yüzlerce kadına umut ve güç katarak...

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Parmaklıklar Ardında Burkasız

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Satılık Adalet

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Kadınların Adaleti

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Mahrem Şiddet

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Nahid

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Annemle Geçen Yaz

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Düş Kapanı

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Umudun Tarifi

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Diren!

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Coria ve Deniz

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Genç Sophie Bell

Düş Kapanı

Cumhuriyet Bayramı Kutlu Olsun!

Cumhuriyet Bayramı Kutlu Olsun!

Sanatçı Benoît Hamet, bu yıl 10. yaşını kutlayan Pera Müzesi’nin koleksiyonlarından öne çıkan eserleri yeniden yorumluyor. Hamet, hem gerçek hem kurgusal “tarihi” olaylara mizahi bir bakış sunuyor.

 

Heykele Geçiş

Heykele Geçiş

Manolo Valdés’in resimleri, maddesel bir mevcudiyet arayışındayken, bu arayış onun heykellerinde daha da belirgindir. Her geçen yıl, bu alanda daha üretken hale gelir. Günümüzde heykel, sanatçının zamanının ve çabalarının büyük bir bölümünü kapsıyor.

Rineke Dijkstra Bana Bak!

Rineke Dijkstra Bana Bak!

“Portre insanlık durumunun dışından ve de içinden bahseder, bir kişinin fiziği kadar psikolojisini de yansıtır –ya da yansıtmalıdır.”