Umudun Tarifi

  • 16 Mart 2016 / 15.00
  • 18 Mart 2016 / 12.00

Yönetmen: Naomi Kawase
Japonya, Fransa, Almanya, 2015, 113’, Renkli, Japonca; Türkçe ve İngilizce altyazıyla

Durian Sukegawa’nın aynı adlı romanından uyarlanan filmin kahramanları yönetmenin deyişiyle “hayatın zorluklarına karşı bir araya gelen iki ruh”... Sentaro içinde kırmızı fasulye ezmesi bulunan, Japon mutfağına özgü dorayaki tatlısı yapan küçük bir pastanenin sahibidir. Tokue, Sentaro’ya dükkanında yardımcı olmayı teklif eder. Sentaro bu teklife başta sıcak bakmaz ancak Tokue’nin gizli tarifi ile yaptığı tatlılar o kadar lezzetlidir ki dükkan dolup taşmaya başlar. Gün geçtikçe iki kadın arasında özel bir dostluk gelişir ve bu dostlukla birlikte birbirlerine açılmaya, dertleşmeye ve geçmişe yolculuk yapmaya başlarlar.

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Parmaklıklar Ardında Burkasız

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Satılık Adalet

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Kadınların Adaleti

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Mahrem Şiddet

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Nahid

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Annemle Geçen Yaz

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Düş Kapanı

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Umudun Tarifi

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Diren!

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Coria ve Deniz

14. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali

Genç Sophie Bell

Umudun Tarifi

Aşk ve Müzikte Ölümüne Sadakat

Aşk ve Müzikte Ölümüne Sadakat

Bu Bir Aşk Şarkısı Değil sergisi proje yöneticileri Fatma Çolakoğlu ve Ulya Soley, Nick Hornby’nin edebiyat ve müziğin yollarını kesiştiren etkileyici hikâyesi Ölümüne Sadakat’i anlatıyor! 

Turquerie

Turquerie

14. yüzyılda Balkanlar’a giren, 15. yüzyılda Konstantinopolis’i fetheden, 16. yüzyılda Viyana kapılarına dayanan Osmanlı İmparatorluğu, uzun süre Avrupa’nın korkulu rüyası olmuştur. Ancak 17. yüzyıl sonlarına gelindiğinde imparatorluğun genişlemesi durmuştu. 

Heykele Geçiş

Heykele Geçiş

Manolo Valdés’in resimleri, maddesel bir mevcudiyet arayışındayken, bu arayış onun heykellerinde daha da belirgindir. Her geçen yıl, bu alanda daha üretken hale gelir. Günümüzde heykel, sanatçının zamanının ve çabalarının büyük bir bölümünü kapsıyor.