Tarih Sonrasına Yolculuk

Yönetmen: Vincent Dieutre
Oyuncular: Simon Versnel, Vincent Dieutre, Emmanuel Pierrat
Fransa, 2015, 80’, renkli 
Fransızca; Türkçe ve İngilizce altyazılı 

Rossellini’nin İtalya’ya Yolculuk filmi çocukluğundan bu yana peşini bırakmayan bir sinemacı, Napoli’ye gider. Bir yeniden çekim gibi değil, ama aşırı sinemasever bir yerde, yavaş yavaş yeni bir film çıkar ortaya; sanatsal şüphelerle, serseri hatıralarla, şarkılar ve hayaletlerle bölünen bir film. Dieutre’ün bu filmi, İtalya’ya Yolculuk’taki çifti alıp bambaşka bir İtalya’ya, Tarih Sonrası’na götürür. Bakalım yeniden dönüşümden, yeniden karışımdan, yeniden örneklemeden, rüzgârdan geriye hangisi kalabilecek; çiftimiz mi, Napoli mi, turizm mi, sosyal ilişkiler mi?

Vincent Dieutre:<br>Yalnızlık Alıştırmaları<br>36. İstanbul Film Festivali

Mağlup Hayatlarımızın Üçlemesi

Vincent Dieutre:<br>Yalnızlık Alıştırmaları<br>36. İstanbul Film Festivali

Tarih Sonrasına Yolculuk

Vincent Dieutre:<br>Yalnızlık Alıştırmaları<br>36. İstanbul Film Festivali

Yaralı Orlando

Vincent Dieutre:<br>Yalnızlık Alıştırmaları<br>36. İstanbul Film Festivali

Jaurès

Vincent Dieutre:<br>Yalnızlık Alıştırmaları<br>36. İstanbul Film Festivali

Bologna Centrale

Vincent Dieutre:<br>Yalnızlık Alıştırmaları<br>36. İstanbul Film Festivali

Kış Yolculuğum

Vincent Dieutre:<br>Yalnızlık Alıştırmaları<br>36. İstanbul Film Festivali

Bonne Nouvelle

Vincent Dieutre:<br>Yalnızlık Alıştırmaları<br>36. İstanbul Film Festivali

Karanlık Dersleri

Vincent Dieutre:<br>Yalnızlık Alıştırmaları<br>36. İstanbul Film Festivali

Harap Roma

Aşk ve Müzikte Ölümüne Sadakat

Aşk ve Müzikte Ölümüne Sadakat

Bu Bir Aşk Şarkısı Değil sergisi proje yöneticileri Fatma Çolakoğlu ve Ulya Soley, Nick Hornby’nin edebiyat ve müziğin yollarını kesiştiren etkileyici hikâyesi Ölümüne Sadakat’i anlatıyor! 

Turquerie

Turquerie

14. yüzyılda Balkanlar’a giren, 15. yüzyılda Konstantinopolis’i fetheden, 16. yüzyılda Viyana kapılarına dayanan Osmanlı İmparatorluğu, uzun süre Avrupa’nın korkulu rüyası olmuştur. Ancak 17. yüzyıl sonlarına gelindiğinde imparatorluğun genişlemesi durmuştu. 

Heykele Geçiş

Heykele Geçiş

Manolo Valdés’in resimleri, maddesel bir mevcudiyet arayışındayken, bu arayış onun heykellerinde daha da belirgindir. Her geçen yıl, bu alanda daha üretken hale gelir. Günümüzde heykel, sanatçının zamanının ve çabalarının büyük bir bölümünü kapsıyor.