Yalnız Edimler #4

  • 8 Mart 2020 / 16.00
  • 16 Eylül 2020 / 18.00

Yönetmen: Nazlı Dinçel
ABD, 2015, 8', HDD, renkli
İngilizce; Türkçe altyazılı

Yönetmen kendisini mastürbasyon esnasında görüntüleyerek bir tartışmanın kaynağını açar. Başkalarının onun bedenini ve alışkanlıklarını sahiplenişini işitir: Çocukluğundaki muhafazakar çevreden insanları duyar. İzleyici de bu mahrem edimi izleyerek onu sahiplenmektedir. Onu önce 9 yaşında, sonra 12 yaşında görürüz. Popüler şahsiyetleri izler ve onların bedenlerinin failliğini reddeder; daha sonra ötekiyi, vücudu dışındaki diğer nesneleri bir kenara atar: Gençlik öfkesi içinde, kendisinden başka hiç kimsenin zirveye ulaşmasına izin vermez.

Bu film gösterimi ücretsizdir. Rezervasyon alınmamaktadır.

Göz Hizası

Jeanne Dielman, Commerce Rıhtımı, 23 numara, 1080 Brüksel

Göz Hizası

Sfenks'in Bilmeceleri

Göz Hizası

Mesafe Ölçümleri

Göz Hizası

Almanca Şarkı

Göz Hizası

Tombala

Göz Hizası

Ben ve Nuri Bala

Göz Hizası

Kadının Sessiz Dikişi

Göz Hizası

Yalnız Edimler #4

Göz Hizası

Yalnız Edimler #6

Göz Hizası

Bütün Mahalleli Duysun

Moskova Kavramsalcılığı

Moskova Kavramsalcılığı

Düşünme biçimimiz kökten bir değişime uğramış durumda, ama insanların çoğu bunun pek farkında değil gibi.

Kurumsallaşmış düşünme biçimi son 24 yüzyıldır yaptığı gibi doğrusal Neo-Platonik yapısını sürdürüyor. 

Isabel Muñoz ile Söyleşi<br> Merve Akar Akgün

Isabel Muñoz ile Söyleşi
Merve Akar Akgün

Isabel Muñoz, dünyanın çeşitli coğrafyalarından insanları ve kültürleri konu alan etkileyici monokromatik portreleriyle tanınan, çalışmaları dünya çapında çok sayıda galeri ve müzede sergilenmiş İspanyol bir fotoğrafçı. Bana göre Muñoz'un fotoğraflarının uluslararası alanda bu denli önem taşımasının başlıca nedeni, özellikle farklı kültürlerin doğasını ve estetiğini yansıtmak üzere çektiği portrelerinde kendini gösteren olağanüstü yeteneği.

Formları Şekillendirmek Göçebe Gövde / Biçimlenen İdeolojiler

Formları Şekillendirmek Göçebe Gövde / Biçimlenen İdeolojiler

Formları Şekillendirmek yoğun ve belirgin bir biçimde forma odaklanan; ayrıca ideoloji ve göçebelik gibi kavramları imleyen, bunu gerçekleştirirken yerleşik formları çözümleyerek farklı ve yeni bağlamlar yaratan yapıtları bir araya getiriyor.