Boşluk

  • 28 Eylül 2018 / 21.00
  • 13 Ekim 2018 / 18.00
  • 27 Ekim 2018 / 12.30
  • 1 Kasım 2018 / 19.00

Yönetmen: Gaspar Noé
Oyuncular: Nathaniel Brown, Paz de la Huerta, Cyril Roy, Olly Alexander
Fransa, Almanya, İtalya, 2009, 161', renkli
İngilizce, Japonca; Türkçe altyazılı
 
Tamamen baş karakterin gözünden çekilmiş olan Gaspar Noé’nin Boşluk filmi, Tokyo’nun neon ışıklarının gölgesindeki tekinsiz dünyasında kahramanımızın yaşamını, ölümünü ve tekrar doğuşunu işliyor. Oscar ile kız kardeşi Linda Tokyo’ya yeni taşınmışlardır. Oscar küçük çaplı bir uyuşturucu satıcısıdır, Linda ise gece kulüplerinde striptizcilik yapmaktadır. Bir gece Oscar polis baskınına uğrar ve vurulur. Son nefesini verirken, kız kardeşine onu hiç terk etmemeye söz vermiş olduğunu hatırlayan ruhu, sözüne sadık kalır ve yaşayanların dünyasından ayrılmayı reddeder. Kentin sokaklarında gezerken gördükleri giderek çarpıklaşmaya, kabusa dönüşmeye başlar. Geçmiş, bugün ve gelecek sanrıların girdabında birbirine karışır. 
 
Bu filmin gösterimleri ücretsizdir. Rezervasyon alınmamaktadır.

Bir Ömür Okul

Koyaanisqatsi

Bir Ömür Okul

Powaqqatsi

Bir Ömür Okul

Naqoyqatsi

Bir Ömür Okul

İnsan Neden Yaratır

Bir Ömür Okul

Boşluk

Bir Ömür Okul

Madeline Madeline'i Oynuyor

Bir Ömür Okul

Şovların Şovu

Bir Ömür Okul

Kapsül

Boşluk

Bizans'ta Şifalı Bitkiler

Bizans'ta Şifalı Bitkiler

Bitkilere dair bilgi birikimi ve şifa uygulamaları yakın ilişki içindedir. Bazı köklerin toksik ve halüsinojenik doğası ve bunları koparmanın tehlikeleri, mitsel ya da büyülü bir nitelik ve güce sahip olmuştur.

Bir Eşya Toplantısının Gayrı Resmi Tutanağı

Bir Eşya Toplantısının Gayrı Resmi Tutanağı

Grayson Perry bu çömlekte cansız nesnelerin, özellikle de alışveriş merkezlerinden satın aldığımız nesnelerin, kanepelerin, meyve suyu sıkacaklarının ve pahalı temizlik araçlarının dile gelip, hakkımızda tam olarak ne düşündüklerini bize söylediklerini hayal ediyor. 

Tarkovsky: Zamanın İzleri

Tarkovsky: Zamanın İzleri

"Tarkovsky’nin ilk filmlerini keşfetmem, tam bir mucizeydi. Kendimi daha önceden hiç anahtarlarına ulaşamadığım bir kapının önünde buldum. Her zaman açıp ötesine geçmek istediğim bir kapı… Sonunda biri, nasıl söyleyeceğimi bilemediğim şeyleri ifade etmişti. Benim için Tarkovsky en büyük film yapımcısıdır.”