}

Boşluk

  • 13 Ekim 2018 / 18:00
  • 28 Eylül 2018 / 21:00
  • 27 Ekim 2018 / 12:30
  • 1 Kasım 2018 / 19:00

Yönetmen: Gaspar Noé
Oyuncular: Nathaniel Brown, Paz de la Huerta, Cyril Roy, Olly Alexander
Fransa, Almanya, İtalya, 2009, 161', renkli
İngilizce, Japonca; Türkçe altyazılı
 
Tamamen baş karakterin gözünden çekilmiş olan Gaspar Noé’nin Boşluk filmi, Tokyo’nun neon ışıklarının gölgesindeki tekinsiz dünyasında kahramanımızın yaşamını, ölümünü ve tekrar doğuşunu işliyor. Oscar ile kız kardeşi Linda Tokyo’ya yeni taşınmışlardır. Oscar küçük çaplı bir uyuşturucu satıcısıdır, Linda ise gece kulüplerinde striptizcilik yapmaktadır. Bir gece Oscar polis baskınına uğrar ve vurulur. Son nefesini verirken, kız kardeşine onu hiç terk etmemeye söz vermiş olduğunu hatırlayan ruhu, sözüne sadık kalır ve yaşayanların dünyasından ayrılmayı reddeder. Kentin sokaklarında gezerken gördükleri giderek çarpıklaşmaya, kabusa dönüşmeye başlar. Geçmiş, bugün ve gelecek sanrıların girdabında birbirine karışır. 
 
Bu filmin gösterimleri ücretsizdir. Rezervasyon alınmamaktadır.

Bir Ömür Okul

Koyaanisqatsi

Bir Ömür Okul

Powaqqatsi

Bir Ömür Okul

Naqoyqatsi

Bir Ömür Okul

İnsan Neden Yaratır

Bir Ömür Okul

Boşluk

Bir Ömür Okul

Madeline Madeline'i Oynuyor

Bir Ömür Okul

Şovların Şovu

Bir Ömür Okul

Kapsül

Boşluk

İdeoloji

İdeoloji

Sergi, “Balkanlar” olarak bilinen bölge ülkelerinden farklı kuşaklardan sanatçı ve sanatçı gruplarına odaklanıyor ve bölgenin kaçınılmaz olarak akla gelen siyasi çağrışımları göz önünde bulundurulmaksızın bir doğa olayı üzerinden biçimleniyor.

Moskova Kavramsalcılığı

Moskova Kavramsalcılığı

Düşünme biçimimiz kökten bir değişime uğramış durumda, ama insanların çoğu bunun pek farkında değil gibi.

Kurumsallaşmış düşünme biçimi son 24 yüzyıldır yaptığı gibi doğrusal Neo-Platonik yapısını sürdürüyor. 

Bruce Nauman Bana Bak!

Bruce Nauman Bana Bak!

Bruce Nauman’ın bu videoları doğrudan doğruya izleyiciyi muhatap alıyor. Ekranda beliren oyuncuların farklı şekillerde söyledikleri cümleler cevaplanması imkânsız varoluşsal sorulara dönüştükçe dinleyici kendini sorguda hissetmeye başlar.