Friday, June 18, 1999, City of London (18 Haziran 1999, Cuma, Londra), 1999
Super 8 ile çekilmiş filmin DVD versiyonu, siyah-beyaz, sesli

8 dak. 12 s.

Brüksel, Argos’un izniyle

Dansın, sitüasyonistlerin 1968 Mayısı’nda savundukları ve 15M gibi hareketlerin festivale benzer aktivizmlerinin tadındaki bir “sokakları ele geçirme”yi hedefleyen özgürleştirici potansiyeli Charley Case’in Friday, June 18, 1999, City of London isimli filminde şiirsel biçimde yansıtılmaktadır. Film, kamusal alanları işgal etme ve bu alanları yeniden siyasallaştırma pratiğinde karnavalın ve techno rave’lerin yıkıcılık potansiyeline başvuran Sokakları Geri Al topluluğunun düzenlediği bir sokak partisini (bu tür etkinliklerle ünlenen bir topluluktu bu) görüntüleyen ve bu görüntüleri tango ritmi eşliğinde sunan super-8 ile siyah-beyaz çekilmiş bir belgesel.

Bu Bir Müzik Videosu Değil

Joseph Beuys

Bu Bir Müzik Videosu Değil

Dara Birnbaum

Bu Bir Müzik Videosu Değil

John Sanborn, Kit Fitzgerald (Antarctica)

Bu Bir Müzik Videosu Değil

Pipilotti Rist

Bu Bir Müzik Videosu Değil

Bjørn Melhus

Bu Bir Müzik Videosu Değil

Charley Case

Bu Bir Müzik Videosu Değil

Olaf Breuning

Bu Bir Müzik Videosu Değil

Cheryl Donegan

Bu Bir Müzik Videosu Değil

Ana Laura Aláez

Bu Bir Müzik Videosu Değil

Marc Bijl

Bu Bir Müzik Videosu Değil

Carles Congost

Bu Bir Müzik Videosu Değil

Joan Morey

Bu Bir Müzik Videosu Değil

Adel Abidin

Bu Bir Müzik Videosu Değil

Hugo Alonso

Bu Bir Müzik Videosu Değil

Charles Atlas

Bu Bir Müzik Videosu Değil

Jesús Hernández

Bu Bir Müzik Videosu Değil

Jorge Galindo ve Santiago Sierra

Bu Bir Müzik Videosu Değil

César Pesquera

Turquerie

Turquerie

14. yüzyılda Balkanlar’a giren, 15. yüzyılda Konstantinopolis’i fetheden, 16. yüzyılda Viyana kapılarına dayanan Osmanlı İmparatorluğu, uzun süre Avrupa’nın korkulu rüyası olmuştur. Ancak 17. yüzyıl sonlarına gelindiğinde imparatorluğun genişlemesi durmuştu. 

Rineke Dijkstra Bana Bak!

Rineke Dijkstra Bana Bak!

“Portre insanlık durumunun dışından ve de içinden bahseder, bir kişinin fiziği kadar psikolojisini de yansıtır –ya da yansıtmalıdır.”

Heykele Geçiş

Heykele Geçiş

Manolo Valdés’in resimleri, maddesel bir mevcudiyet arayışındayken, bu arayış onun heykellerinde daha da belirgindir. Her geçen yıl, bu alanda daha üretken hale gelir. Günümüzde heykel, sanatçının zamanının ve çabalarının büyük bir bölümünü kapsıyor.